Norrlands Guld lanserar Jeans
Som rubriken lyder så lanserar nu Norrlands Guld en jeansmodell i limiterad upplaga haha.. flasköppnare och rådenim for the win! sjukt kul idé enligt mig, nästan så att man ska klippa till direkt efter midnatt och skaffa sig ett par hehe.The Norrlands Guld byxa!
va?
Haha, vilka tuffa byxor! Är det något mer än lappen bak som berättar att det är Ng-byxor? 10-4, åffer...
Signatur får rum här
Det framgår fan inte i texten eller på bilden, men dom verkar ju vara hyffsat diskreta så att säga.. får la se när dom släpps hur dom ser ut i övrigt D:
va?
Vore ballare om det stod Norrlands guld med någon juste text på ena benet, och om de kastade in lite Ng-färger... 10-4, åffer...
Signatur får rum här
Någon som har en aning om vad byxorna kostar?
Hasch och Kokain - Bajensvin!
Lär väl inte gå på flera tusen, tror ändå att de sätter ett rimligt pris. Handlar nog mer om "först till kvarn". 10-4, åffer...
Signatur får rum här
åffer hehe, bakfickorna borde dom prytt med NG märke eller färg iaf xD Informationen i länken är tydligen allt som finns nu.. om dom nu inte kostar fläsk så e man ju lite sugen på ett par haha, bara för sakens skull D:
va?
Det är ju trots allt skaparen bakom Cheap Monday(jävligt billigt och bra jeansmärke för dom som inte vet) som har samarbetat med NG.. så prislappen borde ju verkligen inte landa över 1000 lappen iaf
va?
pool P0 Där är dock skillnaden att Cheap monday görs i miljontals kopior, detta är limited edition, vilket oftast innebär att de saltar priset lite extra. Förhoppningsvis inte så mycket...
Jag har en Ng-mössa redan, ett par byxor på det, så är jag "all geared up" :)
10-4, åffer...
Signatur får rum här
åffer det har du ju rätt i, men jag menade mer att det inte borde krydda på priset så enormt mycket med tanke på det.. haha, finns det inte kalsonger, strumpor och sånt.. eller vadfan, det finns la allt med NG märke på haha D:
va?
pool P0 Exactemundo!
Fan vad najs att ha en hel gear med bara Ng-prylar! :D
10-4, åffer...
Signatur får rum här
man lär ju köpa ett par, fan va fina :D
har en dommar thsirt med en stor NG logga på ryggen å en liten på bröstet typ som ett klubbmärke
Graffare
2007-08-21 18:08
Damn bara 1000 par jeans? och jag som inte fått min lön tills dess :/
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
åffer stick me dig du är inte mabande!
Yo,i got a slight problem
topdawg P21 Nej, jag är inte Mabande. Har jag någonsin påstått det?
10-4, åffer...
Signatur får rum här
Dom kommer kosta runt 800
Leker live eller?
Producent
2007-08-21 18:50
dom såg rätt schysta ut....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
helt ok brallor men modellen känns lite tråkig nu va. va hände med strweetweartråden?? jag har en del åsikter som bara jag å pool skulle kunna prata om bland dessa användare ! saker å ting var som bäst innan den tråden dog.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shit vilka cleana haha :) Synd att det bara fanns 1000 ex
Mikael Söderlund was here!
topdawg P21 Klockrent att härma, hahah
dom var riktigt snygga.
PAO!
VILL HA! mest för flasköppnaren
Get Random!
jag får lön den 24:e så få bli att beställa då!
Caliroots har satt prislappen på 899:-
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
hahah ufnderade fan varför det stod norrlands guld inne på diva idag. haha
reklamen gick på femman innan idag. dom satt ganska bra på norrlands guld snubben.
varför så limiterade??? Om dom har sån här hype på whoa, vad fan ska dom inte ha i resten av sverige? Så jekla hårda helt enkelt! Snygga jeans+Öl=GULD
Men lika glad är jag för det!
förstår inte vad som är värt 899:- för de där jeansen? hade ni viljat ha volvo eller michelin jeans också?
Yo,i got a slight problem
fett najsa! ska jag lätt köpa, rimligt pris och verkar enkla så man kommer kunna ha dom ett tag.. plus att ingen jag känner kommer förhoppningsvis ha dom =D
Den där "öppnare"-detaljen fick ju mig att vilja haffa, samt att grenen såg helt perfekt ut - skulle sitta helt utmärkt på min ben :D Trist att jag är pankish bara...
Delam tange barat
öppnaren lär va grym, men ser ut som benen är gjorda för att va 20 cm för långa så man måste vika upp dem, fett gay ju
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Haha, så snygga verkligen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-08-22 00:38
Jag köper hellre Norrlands Guld för pengarna.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Dom var riktigt softa! öppnaren var en shysst detalj. cromade jeans
857
dom verkar vara slut nu men mer väntas in under fredagen.
någon mer än jag som beställde?
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
lyckades inte komma hem i tid för att lägga vantarna på ett par av dessa, känns kasst nu när jag hade langat en tråd och allt haha.. Imorrn kommer det tydligen in nya, blir till och slå till då!erorone haha, jag drar upp en ny Streetwear-tråd, och försöker få den som en sticky, behövs ju fan på detta forumet..
va?
jag beställde.. men vadå, dom sålde slut och det kommer in mer? är det fortfarande 1000 ex man snackar om?