I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nike ID, en dyr historia

Övrigt - Blandat

   
Skivsamlare

2007-08-21 16:02

Nike ID, en dyr historia

Under ett besök i Paris knatade jag in på Nike-butiken på champs elysee och såg till min stora förtjusnig att dom hade en avdelning för Nike ID - Designa din egen sko!

Överlycklig satte jag mig ner med nån anställd och valde diverse material, modell och färger. Betalade och väntade.

Ett par veckor senare anlände skorna hem till sverige och jag öppnade lådan. Till mitt stora förtret upptäckte jag att skorna inte alls var dom jag beställt, materialet och färgen var fel - men modellen och texten i bak stämde.

Kontaktade Nike och blev ombedd att skicka skorna till nått ställe i skottland (om jag minns rätt). Sagt och gjort.

Sen dess har inte mycket hänt, har ringt och kollat och jag kommer få cashen tillbaka eller om jag kommer få ett par nya skor, detta var över ett år sen och inget har hänt.

Så här sitter jag, utan skor och pengar. frustrerad över att ha blivit sodomerad av nike.

Känner mig ganska maktlös, vet nån om nike har ett sverigekontor dit jag kan skicka döda fiskar insvepta i tidnigspapper?

fair enough..