I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför kan män inte dricka?

Övrigt - Blandat

   

2007-08-19 04:33

Varför kan män inte dricka?

Mmm har alltid tänkt att det är något ungdomsfenomen som killar växer ur men det är fantamig inte så

Igår var jag bjuden till en fest där jag var enda personen under 40 och nog fan händer samma sak. De var snälla och trevliga framtill tolvsnåret då snubbarna med fruar hade gått hem till kidsen. Kvar har vi männen som lämnat frugan hemma och så jag. NOG FAN börjas det med osammanhängande "ööh määh han vill att jag ska slå ihjääääl haan" "Vaa sääger du är det mej du talar om jag har inte sagt de" "Aaaa de e deej men lägg dej inte i jag snackar me snubben här du sa att vi inte funkar ihop va säääääger duu" Bullshit osammanhängande bullshit bullshit. fattar jack shit, hotfull stämning. En mm från fistfight. Och här har vi alltså vanliga medelklassknegare med fru barn villa volvo vovve. Samma sak förrförra veckan andra personer

Samma sak ikväll mina vänner i egen ålder blir som fan förbytta bara de får i sig några öl. Nån jävla skitsak och det är krig. Hundra gånger värre om inte kvinnor finns med i sällskapet. Fan är det någon slags jväla hierarkikvarleva från stenåldern eller vad är det? Jag har jävligt bred umgängeskrets allt från blattegangstaz till medelålderssvenssons till pundare till brats och alltid samma sak vart jag än kommer. Efter tio år i sällskap av alkohol samma visa så börjar man undra. Visst har man sett lite kvinnodrama caused by alcohol men vafaan det går inte ens att jämföra. Eller?
Har jag otur eller kan snubbar inte dricka? varför varför varför

Så jävla trött på att vara "lugnanerernugrabbar"-snubben 

Kan vi inte bara kramas?

Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.