I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Får en chef göra såhär?!

Övrigt - Blandat

   

2007-08-16 14:52

Får en chef göra såhär?!

Det är såhär att jag jobbar, eller snarare jobbade på ett callcenter där mina arbetsuppgifter var att boka hotellrum åt folk som ville bo på scandic. I den byggnaden jag jobbar finns även Tele2:s kundtjänst.
Igår kväll när jag satt på jobbet så fick jag ett samtal och jag tänkte bara skojja lite så jag svarade Välkommen till Tele2 mitt namn är Harald, fast jag egentligen ska svara Välkommen till Scandicbokningen mitt nanmn är Harald. Självklart hörde min chef det och blev fly förbannad och tog in mig på ett rum och skällde ut mig efter noter.
Idag när jag kom säger han att han inte vågar ha mig på telefon eftersom han inte är säker på hur jag kommer svara på samtalen,  så han sätter mig på att städa alla kollegors platser, ett kontor och till och med andras platser som inte ens är mina kollegor..

Är det okej av chefen att göra så? Jag menar, mina arbetsuppgifter på företaget var att boka hotellrum åt folk, inte städa. Hade jag velat städa hade jag sökt en sån tjänst.. Jag blev förbannad och gick vid lunch. (12-tiden). 

Har sagt upp mig och skulle sluta nästa fredag men jag tänker absolut inte gå tillbaka dit igen efter att jag blev behandlad så.. 

K.I.S
Killaz In Suits