I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stor affisch/plansch?

Övrigt - Blandat

2007-08-16 01:57

Stor affisch/plansch?

Jag har en tråkig väggyta i som jag har lust att fylla upp med en stor och snygg affisch eller något.

Väggytan är ngefär 3 meter hög och 2 meter bred. Affischen behöver nu inte vara i det måttet men ska täcka stor del. typ en som är 3mx1m skulle sitta fint (tänk typ en reklamplansch från busshållsplatser)

Sen vill jag inte att priset ska ligga på ett par laxar heller!

Och, om man kanske skulle måla upp något på väggen, och inte har tillgång till en overheadapparat, finns det något annat sätt förutom att måla för hand?

Kom gärna med förslag!

Tack på förhud.

^ Smart sagt.

2007-08-16 02:40
Klipp ut natt fett i papper och lys med ficklampa.
Foljs linjerna med blyerts, tand i taket och begin!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2007-08-16 16:43
Aah, smart :P

Mer!
^ Smart sagt.

2007-08-16 17:22
Jag själv tycker flaggor är snyggare än planscher, lite mer liv i dom eller något.
http://www.frm.nu/dump/350/Picture%2024.jpg köpte den för tio kronor så:)
Om man ska måla på väggen kan man också ta en vanlig bild på datorn sen finns pogram som förstorar den och delar upp den på papper så de blir som en mall men kan vara pilligt att fixa ihop alla papper rätt.

2007-08-16 17:28
köp en sån här. det har jag på väggen
 Haters gon' hate...

2007-08-16 17:51
vem vill ha en finsk flagga på väggen? ;P

ja kan måla den för en resa och lite matpengar :)
cry me a river!
--> thcrew

2007-08-16 17:51
fast västerås vill ja fan inte åka till :/
cry me a river!
--> thcrew

2007-08-16 18:17
hahah :D ne den kanske ser lite lam ut på bilden men om man stryker det försiktigt med ett strykjärn så blir det fint :)
 Haters gon' hate...