I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hur gör man en halvtorr dryck till drickbar?

Övrigt - Blandat

2007-08-15 18:16

hur gör man en halvtorr dryck till drickbar?

Nu är det såhär att min efterblivna kompis gick in och handlade på systemet till mig han skulle köpa "Rekorderlig Päroncider (nr 1882)"
men kommer ut med "Kiviks Astrakan Halvtorr Cider (nr 1816)" denna halvtorra cider är det äckligaste jag druckit i HELA mitt liv den har ett litet inslag av sprit och är besk hur ska jag bärar mig åt för att göra den drickbar känns inte så kul och hälla ut dom för att dom är äckliga ... haha

peace

~~ when you wasn't famous... ~~

2007-08-15 18:18
blanda den med sprite då eller fläderblomsaft

2007-08-15 18:20
cola

2007-08-15 18:20
den är ju helt ok.

2007-08-15 18:22
apelsinjuice
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2007-08-15 18:26
nej den är inte helt okej. Sprite har jag blandat i tillsammans med socker men det kommer bli så sjukt olönsamt att blanda med sprite eftersom jag tar en halv 33 cl och blandar med en hel 33 cl sprite vilket betyder att jag behöver 1 lock sprite till ett halvt lock äckel cider ... mer tips tack apelsinjucicen funkade inte så bra då det är äpple/päron cider det smakade hmmm ... nja

2007-08-15 18:27
multivitamin juice. eller någon fun light saft.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen.
// Dansk_BB

2007-08-15 18:34
mer tack ... en sak jag tänkt på själv kan ju vara att hålla för näsan o lotsas att det är gott ELLER bli redigt bäng innan och tro att det är gott ....

2007-08-15 18:34
späd ut med vatten då. eller minttu
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2007-08-15 19:18
Bit ihop och drick skiten.
Man dricker ju för fan sprit, och hur jävla gott är det?
Signatur får rum här

2007-08-15 21:00
Omg. Är du prins Filip? Cidern smakar torrt!
xD

På min tid blanda man ihop allt man kom åt!
vin,öl,vodka,whisky,gin etc - allt blandades ihop till en fin häxa och sen var det bara dricka och se glad ut.
No pain no gain!

Men för att svara på din fråga - blanda ut det med äppeljuice, borde bli smarrigt :P

4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2007-08-15 23:44
Som du själv sa: drick nåt gott tills du blir full, sen dricker du det äckliga. Klassikern.

Eller så byter du dem mot nån annan dryck, med nån som tycker om dem.
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa!
jewelheist.tumblr.com

2007-08-16 00:15
blanda med vodka
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.