Saker du drömt och trott varit sanna
Haha, inatt drömde jag att Heath Ledger ville att jag skulle hänga med honom på bio. När jag vaknade och var lite lagomt groggy så var jag också stensäker på att det var sant. Har en till grej som var ganska rolig. Drömde för ett par år sedan att min pojkvän hade varit otrogen och sms-dumpat mig. Var helt förkrossad hela morgonen tills det att jag kollade min inkorg och såg att den var tom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-08-15 14:01
drömmde att rihanna va mitt barns mamma.....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
haha, trodde du det dagen efter också? och har du barn?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-08-15 14:04
har inga barn...=) drömmen känndes så jävla verklig att jag trodde på det när jag vaknade...tog väl 5 min innan jag insåg att så inte va fallet...vart besviken o slängde på en porr rulle...=)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Jag drömde en ganska realistisk dröm inatt, drömde att jag var på fest med en tjej som jag tidigare strulat med och halvgillat. Men vi är ovänner nu, eller hon är sueewr på mig pga av olika skäl. Men iaf så var vi på festen där, sen hörde jag av någon att hon hade stuckit iväg till någon Fredrik ( jag heter så ) och då blev jag ju såklart skitglad. sen visade det sig vara en annan fredrik ;/
Var full å drömde jag fick med mig ett kap från barrundan, men vaknade upp ensam utan kläder.
när jag var liten drömde jag (tror jag) att han sa: Do you belive in thugs mansion? , jag vet fortfarande inte om det är sant eller ej
Get Random!
jag brukade ofta drömma att jag klev upp ur sängen, duschade, borstade tänderna, klädde på mig osv - för att sedan vakna upp och inse att jag bara snoozat i 9 minuter sen förra alarmet :S FETT jobbig dröm! inträffade många ggr under skolåren..
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
värsta är när jag drömmer att jag försövit mig, vaknar 2 timmar innan jag EGENTLIGEN ska upp, i full panik, kastar mig upp och springer mot bussen. Händer galet ofta.
Jag hatar vardagsdrömmar. Ett tag hade jag riktigt långa sådana. Kunde uppleva en hel dag med en massa händelser och sedan vakna upp fullt övertygad om att dessa saker faktiskt inträffat tills jag började snacka med polarna (det var semestertider så datum kollade man inte på morgonen).
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
För bara nån natt sen drömde jag det var fest hemma hos mig, snuten dök upp och helt plötsligt hade jag en spliff i munnen. Vaknade till då på natten och hade världens rädsla att det var sant och min morsa skulle strypa mig om jag gick ut ur rummet.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
håller mig inte riktigt till ämnet. iaf för bara ett par dagar sen när ja skulle sova så drömde jag men samtidigt hörde jag fortfarande CSI som var på tvn i det "vakna" livet. i drömmen så låg jag och några polare och chillade i sängen å snackade(fast min säng var jätte stor mot är den igentligen är) när ja märkte att jag drömde och var vaken samtidigt så kollade jag upp mot tvn å sen la mig ner för att fortsätta drömma, bara av att jag blunda så kom jag in i drömmen direkt fast en av polarna hade försvunnit. var skumt men härligt. har haft en del sådan men minns inte de andra just nu
Bara kärlek!!
Två dagar sedan drömde jag att jag köpte en sista minuten flygbiljett och flög till köpenhamn för att köpa lite bröd, för att sedan flyga hem igen och äta. Jag tror lite i smyg att det hände på riktigt...
We remember Køge Bugt!
drömde att jag träffade någon tjej från göteborg som jag blev sjukt kär i. hon sa att hon skulle maila mig, när jag vaknade och kollade min inkorg hade jag ingenting. tog 30 minuter tills jag fattade att allt var en dröm. gick runder och tänkte kärlekstankar om henne hela dagen
kom även på att för 2-3 dagar sen drömde jag att jag tog en resa till ibiza. vaknade med en riktig ångest, tänkte "fan, har spenderat alla mina pengar på den resan nu" sen fattade jag halvt om halvt att det var en dröm och istället tänkte jag "wow, en gratis resa till spanien", gick och trodde att jag hade flygit gratis till ibiza den natten och flygit hem för att sova...
Kanske lite offtopic men ja undrar varför man alltid vaknar innan man ska få knulla i drömmen? blir sjukt besviken när ja alltid vaknar hahah
att jag var gift med Johnny deep :o
att jag drömde
du faller för ALLT, om du inte står för NÅGOT! "Lovad vare Herren Gud, herren över alla världar, som icke skapade mig till kvinna" - Judarnas morgonbön
I tisdags var jag full och rätt röjd. Gled med en snubbe på söder och gick till bankomaten och plockade ut 200:-. Köpte ingenting, var inte på krogen utan mötte bara upp en lirare så åkte vi hem. När jag vaknar på morgonen är mina cash borta och jag hade ångest, fan jag är ju pank, har jag lånat ut cashen? Har jag tappat de? Men helveterå... Haft lite ångest över det senaste dagarna, de där skulle jag ju köpa mat för... ...precis nu så kollade jag kontot och upptäcker jag fortfarande har cashen. Inga uttag whatsoever...
Det är inte hur viktig man är utan hur viktig man verkar
Ja drömde att ja hängde på nåt ställe som kallades whoa, och ja tror fortfarande på de, vilken idiot ja är!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
jag drömde sånt senast inatt. trodde att jag hade varit otrogen med min on/offpojkväns bror. hade fet ångest när jag vaknade! tog ett tag innan jag fattade att jag hade drömt
När jag var mindre brukade jag drömma att det snöade ute. Sen när jag vaknade och tittade ut genom fönstret blev man skitledsen när man möttes av regn och grådaskig himmel... :(
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
senast härom natten drömmde jag att jag kom hem från jobbet o killen hade sex me en tjej på min soffa, va lite halvknäckt hela dagen efter, de kändes så verkligt. de e iofs ofta jag drömmer saker som känns så jätte verkliga så jag blir helt konfys dagen efter. jobbigt e de.
har vaknat upp gråtandes bredvid min pojkvän och i princip skällt ut honom för att ha varit otrogen. sen när jag vaknat upp ordentligt och verkligen inser att det måste vara en dröm så har han legat där bredvid mig helt chockad, nyvaken och i princip förstummad över mina anklagelser. då var det lite pinsamt. han kunde ju inte bli arg på mig eftersom jag låg och grät jättemycket och jag var ju tvungen att säga förlåt även om jag själv "inte tyckte jag hade gjort fel" haha sen har jag drömt att en väldigt nära vän till mig slog mig och bråkade som fan med mig, spottade och svor åt mig etc. under tiden jag drömde detta var vi båda bortresta tillsammans och sov i samma rum så när jag vaknade var jag skitförbannad på henne (pga. drömmen dårå) och bad henne att dra åt helvete när jag ansåg att hon försökte smöra för mig när hon bara ville säga att hon hade fixat ett glas vatten åt mig (vi var typ bakis eller ngt). det värsta var att den där arg-känslan inte gick över på nästan hela dagen även om jag fattade att det var en dröm så jag skämdes som fan över att jag var tjurig så jag gick och bad om ursäkt för mitt humör samtidigt som humöret var igång hela dagen.
An-Te P22 Så skulle jag också vilja ha det. Jag som har vaknat efter att ha haft halva inne på Beyonce....
You already know, den e on lean!
drömde en gång att morsan dött och insåg inte det förren jag halvvaken svarade i telefonen när en av hennes polare ringde, först så försökte jag komma på ett bra sätt å förklara för henne ved som hänt men sen ropa moin mor på mig och allt var bra igen
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Jag gick och letade i efter bongmaskinen hemma, eftersom jag hade gäster som skulle ha fram sin varmrätt :D Har även dukat upp långbord hemma med kaffekoppar :) Allt efter långpannorna!
Fix & Trix AB
drömde sån grej i söndag till måndag natt när jag satt anhållen att jag vakna upp i min säng hemma och vakna och kolla åt sidan och såg att jag fortfarande satt i den där äkliga jävla cellen sen kom frukosten och jag fick äntligen röka..
saaaru..
Crill-Oh P24 drömmer alltid som du , fett jobbigt :D drömmer alltid mardrömmar när jag e berusad, typ att när jag kommkit hem o sommnat så fortsätter festen på mitt rum , skitjobbigt när man försöker sova...
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"