I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad gör man med kärlek?

Övrigt - Blandat

2007-08-13 02:42

vad gör man med kärlek?

vars ska man börja.. iallafall, jag var tillsammans med min flickvän i bara 11 månader och vi var bästa kompisar innan i flera år, och allting var så bra som det bara kan vara, sen så dumpar hon mig bara och hon lovar massa saker tex. att vi ska vara lika bra kompisar som innan osv.. men istället är hon bara med andra killar och festar och håller på strula runt på en gång,. tex med min polare som hon strulade med på nyår när jag gav henne mina sista pengar för att hon skulle kunna festa, och jag fick bara sitta hemma.

och när hon gjorde slut med mig så hade hon inte änns nån förklaring.. chea, kä'nns förjävligt. men det brukar väl sånt här göra..

2007-08-13 03:20
Kör tricket, dissa dissa och dissa. Var elden inte malen! Vill hon dig nåt skit i henne, för tjejer vill bara ha vad dom inte kan få och när dom väl kan få det vill dom inte ha det.  Kicka så i en vecka har inget hänt så ta kontakt med henne och säg att du tänkte på henne när ni whatever made a good memory.

Var aldrig en fool för en tjej, det gör dig bara svag.

2007-08-13 03:42
Mannen du visar dig bara svag. tjejer är mind-freaks dom vill ha kontroll, du ser ju vilken kontroll hon har över dig, du ger henne dina pengar på nyår som du ska festa för, då har du vekrligen blivit FUCKED.

Get over her, eller börja strula med brudar nära henne så hon blir arg eller nått.
Upp i snoken ska det!

2007-08-13 11:50
haha spela inte spel som att strula med andra nära henne, men acceptera att det är över och håll inte på och ge henne dina pengar och grejer, like a sucka.

2007-08-13 12:08

garyowens said it. Har själv varit en sucka men aldrig mer!

Hämnas man visar det bara att man inte kommit över personen och att den fortfarande har stor påverkan på ens känsloliv, acceptera och gå vidare som (till synes) ingenting - it is the ice cold way to do it. Sedan står du på dig och tar inte henne tillbaka. Då lär både du och hon att man inte ska ta dig för givet!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2007-08-13 18:46
går igenom en tuff fas själv efter tre jävla år.
gjorde bort mig totalt och lackade ur för ett tag sen men har nu bara gett fan i att ens tänka hennes namn. det lönar sig inte, livet är för kort och som sagt finns fler fishes in the sea!

Allt försvann i tvätten!

2007-08-13 20:20
Nää, du borde hämnas på något sätt. Strula med folk i hennes närhet var ett bra tips.

2007-08-13 22:05
Att strula med någon i hennes närhet visar ju bara att du är sjukt dramatisk och vill ha hennes uppmärksamhet och en reaktion. Som brud så hade jag blivit mer frustrerad du var helt passiv och låtsades som ingenting.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-14 00:33
Ignorera henne, visst det kanske inte är så enkelt till en början, men jag lovar att det är det bästa du kan göra.
"There's an apple in the pussy mouth..."

2007-08-14 14:28
usch sjukt jobbigt... tycker inte du ska lyssna på de andra när de säger att alla tjejer är sådär... men däremot så är de bästa nog om du ignorerar henne. Jag vet själv hur jobbigt det är att ignorera någon som man egentligen tycker om jätte mycket, men man måste vara stark. Gå ut med dina vänner, gör roliga saker, visa att du kan klara dig utan henne. Tyvärr så är det så att det oftast är då människor kommer krälande tillbaka, och då är det upp till dig om du kan förlåta henne eller inte. Men då ska det vara på dina villkor.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-14 23:46

vet hnur svårt de e o gå vidare..e fort skitkär i samma tjej som aj har vart ett år o skrev deppiga trådar om i vintras om nån minns de?..nu på senaste tiden ahr de verkat som de har blitt lite framsteg o hon ahr sagt att hon gillar mej mer en som kompis men vill vänta lite o vi strula även lite på min födelsedag..sen dan efter sa hon att de va jobbigt när ja frågade om vi kunde pussas så nu e ja bara allmänt förrvirrad o har ingen aning om hur hon vill ha de..de här inlägget kanske inte hjälpte dej så mkt men vill bara ha sagt att de e sjukt jävla svårt o glömma nån man verkligen tycker om fast polarna säger åt en o glömam henne innan man blir galen så lyssnar man inte ändå..men om du verkligen vill ha henne o vill köra nåt knep så tror ja att ignonera henne är det bästa..asså inte va otevlig lr nåt utan visa mer intresse för andra tjejer o snacka mer me dian kompisar än henne o så..o även inte hålla på o höra av dej hela tiden utan låta henne ta kontakten..e själv helt värdelös på o göra allt de där men de e nog de bästa o göra tror ja

en död moderat är en bra moderat