I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad känner ni inför hösten?

Övrigt - Blandat

2007-08-12 00:53

Snart är den här.. Nästa månad är september.. Visst har sommaren gått fort?

http://www.kma.nu/foto/images/foto_259.jpg

I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2007-08-12 00:55
tja, är ju då serie a drar igång, så det är väl helt ok :)

2007-08-12 00:57
Alltså hösten är ju helt okej endå på ett vis, det är inte för kallt och inte för varmt! Plus att jag fyller 18 i november så hösten och vintern får fan komma nu! :>
Live Hard, Die Young

2007-08-12 00:58
jag gillar hösten mest av alla årstider.. borde väl inte vara så kanske, då den påminner om kallare tider.. vintern e jag inte mkt för men hösten är helt underbar.. sån otrolig känsla som ligger i luften
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2007-08-12 01:25

Ska bli kul med höst, lite mysigt så då :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2007-08-12 01:26
Hösten är bäst.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-08-12 01:28
oj jävlar, jag förväntade mig helt motsatta svar när jag läste rubriken. Fy fan vad jag inte ser fram emot hösten. Skolan börjar, det börjar bli kallare vilket innebär att man måste klä på sig ordentligt, och så blir det mörkt så jävla snabbt.
Nej till höst!
Producent

2007-08-12 01:39
känslorna när hösten kommer är ju ganska sköna (det är dem i och för sig inför sommaren också), mysa i höst mörkret ^^ :)
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance

2007-08-12 01:41
Jag gillar hösten väldigt mycket och även vintern. Men som allt annat tröttnar jag ganska fort på det, och nu har jag då tröttnat på sommaren och är beredd att ta in höstens svala vindar och fina färger med öppna armar! :)  ( jag gillar också det lite mörkare, mysigare! :)

Kärlek
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-12 01:47
hösten är mysig.
om man inte lider av depression,  är arbetslös och kommer att förbli det.

2007-08-12 01:56
Jag ser fram emot allt som kommer med hösten.
Den årliga deprimerande känslan som kommer runt september, och mörka kvällar, kläder som döljer kärlekshandtagen och hur kan man glömma den älskade busslukten.

Jag menar allvar - hösten är nice. Får en att uppskatta de få sommardagarna vi har.
whoopzidoo

2007-08-12 02:21
Ny stad, nytt liv. Inte så farligt.
•pave paradise•

2007-08-12 02:37
hösten är wack
SUCK SHAFT

2007-08-12 03:03
Ångest.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-08-12 03:09
väldigt blandade känslor faktiskt. Haft en riktigt pissig sommar som iofs verkar vända till det bättre nu, men på det stora hela så kan det inte bli sämre än i sommar så jag ser fram emot hösten. Även om jag avskyr kylan..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2007-08-12 10:02
Jag ser faktiskt fram emot hösten! Har precis flyttat, så nu kan man börja göra det mysigt i lägenheten så det passar bra till mörka höstkvällar med te, film och mys med mina housemates.
Tända ljus, höstpromenader, mys och massa! Men det kanske är skoj i... ptjaa någon månad, sen vill man bort från skiten och till någon varm strand med paraplydrinkar!

: )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2007-08-12 10:04
jag tar varje chans att ha jacka på mig.

2007-08-12 10:46
jag längtar, står inte ut med den här värmen längre nu
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-08-12 10:55
det är fan inte okej

2007-08-12 11:03
Räcker gott med ett ord för min del: ÅNGEST

2007-08-12 11:03
brutal jävla ångest

2007-08-12 11:21
ångest, ångest och ännu mera ångest. gammal skola, ny klass, nya lärare, mörkt, kallt, och deprimerande. fuck hösten.

2007-08-12 11:28
Det komme bli as fett med höst igen! Då kan man gå runt i mörkret och spionera, Men först hoppas jag på att det ska bli sommar :D

2007-08-12 11:35
Jag kan knappt bärga mig.
Jag älskar hösten, man har så mycket snyggare kläder då och jag har redan köpt ett par nya stövlar. På hösten blir klubbarna bra igen och man slipper stå ute i cigarett rök. Hösten och rökförbudet är nog bland det bästa som finns.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2007-08-12 11:46
ju snabbare det blir höst och vinter, desto snabbare blir det sommar igen... och det ska bli mysigt med lite kyla som biter i öronen och kinderna så det svider sådär härligt.
Manager

2007-08-12 11:47
man har så mycket snyggare kläder då

Förutom skor...
Jag tror jag har använt en vit t-shirt och kortbrallor hela sommaren för jag inte vill svetta ner något.

/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-08-12 11:50
ja det gäller ju inte grabbar direkt.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2007-08-12 11:57
Jag gillar ingen speciell årstid. Jag gillar övergångarna...Lixom vår/vinter, sensommar etc...dom är nice.
Moderator

2007-08-12 11:58
Efter den här sommaren känns det lite skit samma. Sen så känns det ju inte så annorlunda med höst mot sommar, förutom just vädret. Jobba på som vanligt liksom. Annars säger jag som PlayerJoe, haft en riktigt pissig sommar egentligen så hösten kan lika gärna komma. Ska bli skönt med lite omväxling.
Trist när man måste sluta hänga ute och supa bara. Men det kan man ju fortfarande göra ett bra tag till så det är chill.
Jobbigt bara att jag måste lägga ut några tusen på en ny vinterjacka, det är jag inte alls sugen på.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-08-12 12:08

Tja i år är det lite annorlunda jämfört med tidigare höstar då jag flyttar hemifrån 18 mil norrut, och det är med blandade känslor som jag gör det. Men det ska bli förbannat skönt.

DIF!

2007-08-12 12:18

förklarar med ett ord: ångest. mår dåligt bara av att tänka på förra hösten....fyfan.

2007-08-12 13:10
det kommer bli så skönt! slipper gå omkring och svettas och man får dra på sig jacka och jeans. plus att det är ett steg närmare vintern och snön :D

2007-08-12 13:14
nää hösten är ju sämst. skolan börjar o närmare till vintern dom med är dålig ända positiva är la Novemberlovet lr nått:(
Redaktionen

2007-08-12 13:20
Hösten kan inte bli värre än sommaren iallafall.

Stay positive.
namaste

2007-08-12 13:31

Jag vet inte hur jag ska orka med höst och vinter IGEN?!!

Totalt jävla mörker , ångest

shimmy shimmy yo

2007-08-12 13:33
jag mår dåligt av tanken i alla fall. men solresa i vinter och london i vår så löser sig allt!

2007-08-12 14:09
ångest & depp!
Meep meep

2007-08-12 14:43
Å Ångest.
N Negativft.
G Galet.
E Eller?
S Såja.
T T-BONE YEAH LETS DO THIS

2007-08-12 14:46
Jag är helt likgiltig, hösten är bara ännu en årstid att beta av innan döden.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-08-12 15:06
jag älskar hösten!

2007-08-12 15:07
Ser fram emot hösten, men det är ju bara för att man tänker på saker som:
Det blir lite kyligare men man kan ju alltid klä sig rätt.
Man kan tända ljus och mysa med pojkvännen.
Det ska bli skönt att komma igång med skolan igen och slippa jobba varje dag.

Men man vet ju hur det blir, grått, regnigt, ruskigt. Man kan inte klä sig rätt heller eftersom regn går igenom allt. Tidiga mornar där man väntar på tåget.
Massor av tentor och läxor och skit.
Enda positiva är ju att hur det än blir kan man alltid mysa ner sig med tända ljus och pojkvännen vilket väder det än blir.

Men just nu ser jag fram emot den. Tror det blir en fin höst!
What we do in life echos in eternity.

2007-08-12 15:45
Lite angst, och lite förväntningar sådär. Förhoppningsvis blir det väl fett. Skumt nog är det väl hösten som jag brukar få tummen ur till att göra saker och ting, musik osv.
It's only gay if balls are touching

2007-08-12 16:45
Jag måste erkänna att jag faktiskt längtar. Bara jag slipper gå runt och vara arbetslös och leva på existensminimum kommer allt lösa sig!
spliff macht frei

2007-08-12 17:16
längtar till att köpa snygga kläder och skor:DDDDD
litegrann till skolan, och skolmaten hahaha. (säg vad ni vill)

vintern däremot, ångest ångest ångest

2007-08-12 17:17
_-bacteria-_
Det är sånna som du som min mamma har varnat mig för!

2007-08-12 17:21
jag älskar hösten. det blir perfekta temperaturer för att ha på sig snygga kläder. jag längtar efter att behöva ha på mig jacka, till exempel.
dessutom får jag mer pengar under hösten. och jag slipper gå på ett tråkigt sommarvikariat. och folk är inte bortresta konstant.
och, jag fyller år också.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2007-08-12 17:58
Skönt som fan, hatar sommaren då jag inte kan sova när de är varmare än 18 grader i mitt rum!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2007-08-12 18:09
sålänge det inte blir en massa jefla översvämningar igen så överlever jag väl... -_-
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
Toastare

2007-08-12 18:19
jag älskar hösten tills regnperioden börjar här i GBG och det regnar konstant i 2 månader.
Jag skyller allt på Emma!

2007-08-12 19:09
Ge mig kyla och ta bort den här kvava äckliga luften.

2007-08-12 19:18
längtar och hoppas att den varar in i januari igen, som förra hösten. hösten är min tid på året. lagom svalt och mörker på väg och förfall och skit. underbart vackert och skönt!