I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bästa medel för deckade

Övrigt - Blandat

2007-08-08 01:25

Bästa medel för deckade

Ja, vad är bästa medlet för de som druckit alldeles för mycket och "deckat"? göra vad för att få dessa o må lite bättre?

finns lite olika uppfattnignar.
ska man t.ex. ge dom mycket vatten eller ej? ska de få ligga o vila/sova eller ska man promenera med dom? ska man få dom att spy? etc..

vad e den mest effektiva metoden för att hjälpa dessa stackare?!

"Keep it real - Don't fake the funk"

2007-08-08 01:26
Promenera och ge dom vatten :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-08 01:28
låt dom vara?
don't watch me, watch yourself

2007-08-08 01:31
det är beror väl på hur illa det är och var man är. Jag är en däckare, jag somnar jämt när jag är på lyset. Jag hatar folk som ska slå mig i ansiktet o få mig att gå upp och röra på arslet.
Men att spy är väl annars en sån grej som vanligtvis gör att man mår lite bättre!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2007-08-08 01:32
Men har man däckat känns det lite dramatiskt att bli väckt av någon annan som anser att man behöver spy. Känns som om man vaknar utav det själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-08 01:43
spy, mkt vatten, sova , väck efter 2 timmar, en promenad, och så är man på gång igen ;) funkar för mej!

2007-08-08 01:46
Håller med LoRia på det här, är likadan - hm, låt dom inte ligga på rygg.
whoopzidoo

2007-08-08 01:56
Uhuhu... Det finns antagligen inget värre än att bli väckt när man har däckat. Känslan av att frysa var man än befinner sig, känslan av att vara så full att man borde vara medvetslös men är vaken ändå.

2007-08-08 04:14
Jag brukar köra in tandkräm i munnen eller äta massa halstabletter om jag har när jag på tok för full eller har däckat. Brukar få mig att piggna till lite.
Vi är överallt!

2007-08-08 07:55
Fan vad jag hatar folk som är tvungna att hålla på med en person som har deckat. Kommer ihåg när vi var ett grabb gäng som åkte till fjällen för något år sen. Den som deckade fick ett helvete. USCH!

2007-08-08 12:48
Ja, fan låt folk vara ifred som deckat... Alternativt, decka inte!
Producent

2007-08-08 12:50
lägg pungen i ansiktet så vaknar dom till liv....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2007-08-08 13:00
amfetamin. eller sluta festa me folk som deckar varje gång. det är inte kul på nån front
The Only Good System Is A SoundSystem!
http://www.myspace.com/thundahvibesound

2007-08-08 13:13
2-3 liter vatten så mår man som en prins dagen efter
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71