vad är komposition?
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
komposition är hur du gör av alla delar i ett foto och får ut ett bra slutresultat. det kan vara allt från linjer i fotot, hur uppmärksamheten leds i fotot. till balans osv.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Hangaround
2007-08-09 09:34
Emil_Brikha P28 Kul att du gillar=)
De analoga är faktiskt riktigt orörda. Det är till och med inscannade bilder som jag själv har kopierat upp via mörkrumm. Det enda jag ändrat med dem i photoshop är damredigering och lite kontrast.
De digitala är där emot rätt photoshoppade. Det är sant att jag gått lös på blurtool på dom. You got an eye=)
Det är mest för att jag håller på att exprimentera fram en grej som jag inte hittat ännu. Så jag håller med om att det kan se extremt ut. Detta gäller då bara de digitala som sagt.
Lite foton från tisdags kväll.
Sjö Sjö 2 Sjö 3 Sjö 4 Mur Kom ihåg, Alla kommentarer är bra kommentarer (nästan)
Rätta mej om jag har fel, (Men de är inte ofta de händer)
Idiot jag är, Lösen är: seminbdb
Rätta mej om jag har fel, (Men de är inte ofta de händer)
Hangaround
2007-08-09 10:57
Emil_Brikha P28 Och det är därför jag hatar att ta bilder som dessa, men han är en av mina bästa vänner så jag var tvungen. :)
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
SpT: Jag förstod att det var de digitala som var retucherade för de analoga var svinbra.
Detta är min favorit Jag undrar dock fortfarande över de där karikatyrliknande bilderna.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
afflaf tack =)
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Gillar dina "ofotografi" bilder spt! Grymma som fan! Diggar speciellt den när ni sitter i soffan och kollar på macbooken. Keep it up!
!!Erra!!
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
Jag har en del, tyvär har jag dom inte på dator.
För att ge lite konstruktiv kritik på dina bilder Emil. Så tycker JAG att du har lite mystiskt ljus i ansiktet på vissa bilder. Du får inte det inte att se naturligt vackert ut, mer konstgjort fult. Detta är endast min personliga åsikt dock. Och jag har endast 2 års studier av analogt/svartvitt i ryggsäcken.
Hangaround
2007-08-09 17:18
Emil_Brikha P28 Ah, tur. Antog att du enbart syftade på dem.
Kul, det är en av mina favoriter med. Sitter på väggen hemma.
Jadu, det finns en liiiten förklaring i den stora fototråden.
Mr_Erra Tack. Ja den är faktiskt den jag jobbat mest seriöst med. Så det är min favorit med.
SPT tar okej bilder men min mamma skulle kunna göra bätre saker än dig i phooshop (hon vet itne vad det är) skippa photoshop och sluta ta bögiga bilder på dig själv :)
Vill ju inte vara sämre. Lekte lite med en bild på min systerdotter Moa.
Klicka här Använder mig sällan av svartvitt. Främst då jag tycker det är svårt att få till riktigt snygga utskrifter utan fula färgstick. Beror med största sannolikhet på SBS. :)
Hangaround
2007-08-09 22:02
pkn Haha ja det skulle hon nog=) När man inte har någon att fota så får man ta det första bätsa. Och det är bögen, det vill säga jag själv.
SpT P20 fan nu när du tog allt så bra sådär kännde jag mig taskig. sorry
Hangaround
2007-08-10 20:52
Ta det lungt nu. Jag är inte den som är den som ÄR. Kritik är kritik, kan man inte ta den så skall man fan inte hålla på med något.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
gah vad jag tyckte
Yun_DI P17 förstas bild var fet.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Hangaround
2007-09-04 08:09
afflaf Hur kändes det att ge efterbliven mat till hunden? vet att det kanske heter så.. men... ändå.. efterbliven...
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
afflaf Hur kändes det att ge efterbliven mat till hunden? vet att det kanske heter så.. men... ändå.. efterbliven...
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Överbliven frukost kan vara att föredra - fast efterbliven låter rätt smarrigt det med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
*..emelie..* well den fick mat hur som helst så ingen klagade iaf :)