It's not a pyramid...it's a hill. The man doesn't even have a degree in archeology but studies "alternative history" and believes the pyramids were used by aliens...what a joke. He is just destroying a beautiful, natural landsite. Google it and you'll see how many real archeologist disagree with him. I can' believe people fall for this...what a shame! verkar ju inte som att det är något konstaterat faktum direkt...
Jag fick känslan av att det är någon 100-höjdare-snubbe som bara fått för sig att en hög med grus som liknar en pyramid är något created by man...
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Men gångarna som är gjorda och tunnlarna ?
Moderator
2007-07-29 15:27
bevisar ju bara att det var bebott förr i tiden. vilket är rätt logiskt efterosm det är i östra medelhavsområdet...som varit bebott jävligt länge.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Min pappa hade sett något om detta förut och berättat om det för mig.. Vore ju häftigt om det visar sig vara pyramider.. Sen tror jag för övrigt inte att pyramiderna i egyptien är mänskligt bygda heller, no way!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Sen tror jag för övrigt inte att pyramiderna i egyptien är mänskligt bygda heller, no way! Haha, och vem fan har byggt de då? Kameler?
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Haha, och vem fan har byggt de då? Kameler? hahaha! annars finns det en logisk förklaring, aliens.
Haters gon' hate...
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Mmm, väldigt logisk förklaring, kaal. Damn.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
It's not a pyramid...it's a hill. The man doesn't even have a degree in archeology but studies "alternative history" and believes the pyramids were used by aliens...what a joke. He is just destroying a beautiful, natural landsite. Google it and you'll see how many real archeologist disagree with him. I can' believe people fall for this...what a shame! de va ganska korkat sagt, eftersom videon visar och berättar att pyramiderna ska va under marken, de är såklart att de där är en kulle nu men pyramiden är ju under. de verkar galet iaf, hoppas de river upp hela skiten och så är det värsta jättestaden
Jodå, jag tror att det var egypterna.. Men ensak återstår att folk har ingen aning hur dom kunde mäta deras stenar så exagta som dom är, wierd.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Producent
2007-07-30 02:13
men ska det inte vara ne grav för att klassas som en riktig pyramid då
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
fyra:
pyr·a·mid play_w("P0685000")
(pr-md)
n. 1. a. A solid figure with a polygonal base and triangular faces that meet at a common point.
b. Something shaped like this polyhedron.
2. a. A massive monument of ancient Egypt having a rectangular base and four triangular faces culminating in a single apex, built over or around a crypt or tomb.
b. Any of various similar constructions, especially a four-sided Mesoamerican temple having stepped sides and a flat top surmounted by chambers.
3. The transactions involved in pyramiding stock.
4. Anatomy A structure or part suggestive of a pyramid in shape.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Fatcaesar P20 : Vaddå, hur kan ingen veta hur man mätte stenarna? Är väl bara att ha olika snören i olika längder, ett för bredd, ett för längd osv?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
stör mig på människor som avfärdar lite out there teorier bara för att dom låter osannolika av nån anledning... ni vet att folk blev brända back in the day för att ha teorier som ansågs out there :P
Omae wa jowai
Demento It's not a pyramid...it's a hill. Ofta en vanlig hill har tunnlar, trappor och gångar utanför.
Kolla istället bilderna på vad det har hittat hittls.
http://www.bosnianpyramid.com/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan det inte bara vara en kulle som de grävt tunnlar i och byggt trappor på? Det betyder väl inte nödvändigtvis att hela "pyramiden" är byggd?
Vem är du, tjänsteman?
Mmm, väldigt logisk förklaring, kaal. Damn. tror du jag var seriös? i så fall, damn....
Haters gon' hate...
Redmoon: stör mig på människor som avfärdar lite out there teorier bara för att dom låter osannolika av nån anledning... Det är väl en alldeles utmärkt grund? Iaf - jag påstår att månen är gjord av ost. Avfärda eller ej? Var inte trångsynt nu...
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Fatcaesar P20 Mycket tyder ju på att stenarna som pyramiderna byggdes av inte höggs ut, utan att det egentligen är ett slags tegel/betong. Som gjordes i formar med exakta mått. Att skilja på tegel och sandsten efter så lång tid ska tydligen va rätt svårt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vars leder tunnlarna egentligen ?, lite dumt om dem bara leder till nya tunnlar, men vem vet egentligen hur aliens tänker
"Semir Osmanagich presents his book "The World of the Maya" as a galactic telescope by means of which cosmic harmony may be achieved. Having visited dozens of Mayan cities in Central America, the author arrives at the conclusions that it is in our future that "we should become planetary Maya with sophisticated technology which will harmoniously connect the frequencies of the Sun and our psyches. Because the Mayan life is that of the soul living in harmony with the Cosmic processes." jepp, jag tycker också det. planetariska maya indianer med maskiner på huvudet som kopplar ihop solens frekvenser med våra psyken. thumbs up, han är trovärdig, no doubt about it.
Pyramiden är alltså äldre än 12000 år gammal och vi har inte hört om den förens nu? Nää visst ja, vi vet ju mer om Paris Hiltons fängelsevistelse än det här. Så man byggde större byggander för 12000 årsedan än nu. Då är den helt klart den första civilisationen vi vet, detta är nogåt helt otroligt. Ska bli intressant att se vad dem hittar i tunnlarna, hoppas allt görs på rätt sätt och inga "bevis" sopas under mattan.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
i de flesta hus bor det en liten flodhäst. den bygger gärna bo i väggarna och smyger ut på natten för att äta smulor.
Coolt... Men jag tror mer på att det är ett berg, som dom sedan gjorde tunnlar och trappar på..
Highfive anyone, anyone?
"It is my theory that the Maya should be considered watchmakers of the cosmos whose mission it is to adjust the Earthly frequency and bring it into accordance with the vibrations of our Sun... Their ancestors, the civilizations of Atlantis and Lemuria , erected the first temples on energy potent points of the Planet. Their most important function was to serve as a gateway to other worlds and dimensions." - Semir Osmanagic i sin bok "The World of the Maya", hittat på
wikipedia
Refused P26 ja för det var ju verkligen samma sak... bra exempel smart huvud... har vi något bevis på vilka som byggde pyramiderna? nej... har vi bevis på att månen inte är gjord av ost? ja... liksom... sluta
Omae wa jowai
RedmoonShinobi P0 "har vi något bevis på vilka som byggde pyramiderna?" ledande fråga! -protest!
beviljas.
lägg fram dina bevis på att månen inte är gjord av ost!
enligt mina fakta så var månlandningen fejkad och likaså alla rymdfärder, och då ingen har varit uppe i rymden så kan vi inte veta att det inte är precis rätt temperatur och luftfuktighet för att förvara ost. perfekt smak, cheddar.
stör mig på människor som avfärdar lite out there teorier bara för att dom låter osannolika av nån anledning... hahaha!
garyowen Vad skrattar du åt? Håller helt med honom. Mänskligheten känner till sjukt lite om allting, därför ska man vara öppen för udda ideér, som t.ex. att aliens har gjort pyramiderna. Det låter självfallet absurt men, det är antagligen möjligt, vad vet vi egentligen? inte ett skit. Var öppen.
garyowens han har rätt. man skall inte avfärda teorier, man skall bara vara kritisk, mot alla, inklusive de accepterade.
Damn right.
Kan tänkas, men det behöver inte nödvändigtvis vara så
Sånadära "pyramidliknande" kullar finns det gott om i Bosnien, att en skulle ha fler tunnlar i kan lika gärna vara många andra anledningar, exempelvis samma boendesätt som vissa fattiga människor levde i södra Italien till för bara 70 år sedan. Vilket imperium/folk skulle ha byggt den? Jag är väldigt skeptiskt...
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
haha jag kanske överreagerade lite, men snubben verkade fett bitter över att ingen tror på hans utomjordingsteorier. klart man skall vara öppen, men vad fan.
garyowens ´nej jag e inte dugg bitter men man stör sig på folk som är sjukt konservativa om allt typ... tycker inte du det... och nej aliens teorin är ingen teori jag tror på till 100% men jag anser att det kan vara en möjlighet...
Omae wa jowai