dansa på min grav - nationalteatern
daniel lemma - if i used to loved you baby den är också riktigt nice..
malino Den sistnämnda låten hade faktist varit rätt nice att spela.
whoopzidoo
Gangstarr - who got gunz!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Den som spelar Elton John eller Robbie Williams
blir utbärd ur kyrkan o begravd på parkeringen, okej?
Det här vore SÅÅ cp..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Slaskfittorna - Knulla lik Slaskfittorna - Hon ville bara ha kuk
Aldrig mer....
Apjävel Bra skit det där haha slayer - disciple..
Jim jones och juelz santana - emotionless masta ace - beautiful boss hogg outlawz - This Is For My G's
www.blazebook.smoke
tryggare kan ingen vara. lätt. alla bara gråter som fan då. o sen nån metal-låt så folk kan minnas mig som en knäppis. måste man ha klänning/kjol på begravning? ska på en den 23:e..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kaggen - Schlakt
Mclarzon is in tha house yao :) peace !
Boten Anna skulle klinga fint! Nej men seriöst, Sum 41 - Pieces!!
reflection of children comming up from the grave
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Det måste självklart bli "G-Unit - Stunt 101"
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Bob Dylan - Knockin on heaves door,
http://www.herrbitter.blogg.se/
de sista orden med orgaspliffen
PAO!
Eva Cassidy med Time after time eller Field of Gold.
A song for you by christina aguilera
Bob marley - one good spliff
http://www.myspace.com/micman123
You'll find a way - dead prez
The Imperial March när dom bär in kistan. Sen att dom spelar nån gammal goding med Queen!
Intellectual slacker
NWA - Real niggaz dont die
looptroop - last song (fast jag skulle snarare vilja att ngn står och läser upp vissa delar av texten än att hela låten spelas, som en dikt)yann tiersen - la valse d'amelie (orchestra version) hur dom ska spela upp denna får väl dom som överlevt mig klura ut :P dom får väl spela den på cd eller liknande eftersom det lär bli galet dyrt att hyra in en orkester för en enda låt, haha! yann tiersen - comptine d'un autre ete - l'apres midi
Afasi & Filthy - Livet är underbart. Ganska roligt då jag lirade den här låten för morsan för något år sen och sa att den ska jag ha på min begravning. Hahaha. Annars blir det väl Mötley Crue dängan Girls, Girls, Girls
Ry Cooder - I think it's gonna work out fine instrumentalt är bra.. ord är överflödiga
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Mos Def - The Begger Guns N Roses - Dont Cry Bob Marley - No women No Cry Black Star Ft Black Tought - Respirations (remix) Är spikade än så länge
Men lika glad är jag för det!
Tupac - All Eyes On Me.. :D hahaha
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Dillinja - twist em out
-
Hela The wall av pink floyd och såklart ska den spelas av en riktig orkester. slå den.
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
tundra-squarepusher
my fist your face
Looptroop - Fly Away
I live my life one videogame at a time.
santa esmeralda- please dont let me be misunderstood
en av mina bästa vänner gick bort för inte så länge sedan, då spelade dom "soldiers of jah army - true love" hans mamma hade gått igenom hans dator och fastnat för den låten, blev riktigt stämningsfullt i kyrkan vill jag lova...
Dig your own hole - Chemical Brothers
the T A P dance to it 1017475779
Johnny Cash - You're The Nearest Thing To Heaven Ted Gärdestad - Ett stilla regn
folk planerar redan sina begravningar...livsglädje
Haters gon' hate...
Självklart ska jag ha fler än en låt: Jeff Buckley - Last goodbye el. Corpus Cristi. Hallelujah skulle också funka. The Doors - The End samt Radiohead - How to disappear completely SAMT något av Pink Floyd el. Led Zeppelin.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Spooks - Things I´ve seen ;-D Annars kanske något som man spelar in själv med egen röst, om man kan sjunga alltså.
shimmy shimmy yo
all my frends are dead, all my frends are dead
?
fred åkerström - jag ger dig min morgon SÅKLART!
Last Emperor - Heaven Andrea Bocelli - Time To Say Goodbye Rod Stewart - I'm Sailing
Queen - The show must go on. Sug på den!
Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?
The Latin Kings - Cashen dom tas, eller vad heter den? När mina barn sitter där och väntar på att gotta sig åt arvet, fyfan...
Apjävel Haha! Min far var trummis i slaskfittorna, han borde också spela dom låtarna på sin begravning.
Midnight lady Last Song Always look on the bright side of life
här får du lite kärlek
R-Kelly-the worlds greatest
Volym Entertainment <br>