Vad gör man ?
Vad gör man när man börjar inse att man inte har så mycket gemensant med sin bästa vänn längre? - Tankar - Drömmar - Fördomar - Syn på livet Visst gillar jag han fortf, men på något sätt börjar vi glida isär varandra =/ Är det nu man går in i en mer mogen, överseende vännskap.
We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark. - Captain Howdy
Producent
2007-07-29 12:26
ungås inte lika mycke med han...kan juh vara vänner endå fast man inte umgås mycke....har 3 polare jag umgicks med skit mycke förr...men sen vart det så att vi alla fick nya intressen o splittrades...vi e fortfarande bra vänner o så men umgås inte alls lika mycke...knappt nått
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Alltså sånt händer alla, man förändras och sånt, men vänskapen behöver inte ta slut bara för det.
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
S F22 Jag är inte bakom flötet, men vad gör man ? Visst, alla förändras. Men oftast inte till den gräns där man över väger att bryta vännskapen pga konstiga toerier om livet o dyl!
We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark. - Captain Howdy
Men berätta mer om vad det är som har blivit annorlunda? Det kanske bara är en övergående grej? Det finns nog inte så mycket att göra. Ni kanske inte ska höras eller hänga på ett tag, typ som ett uppehåll.
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
vem av er är det som e gay? Alltså seriöst sådant händer ju alla människor. Folk förändras.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
S F22 Han har bara blivit annerlunda. Visst blir man äldre och får en annan syn på livet. Och det är helt normalt att man inte umgås lika mycket längre. Eller så var det kanske var jag som var annerlunda när vi träffades och nu börjat tycka om att göra saker som jag hatade innan. Hur som helst känns det jävligt pissigt :(
Coke P21 Orka med sån "livet blir inte alltid som man tänkt sig stil" Det säger mer om dig än vad det gör om mig.
händer ju alla. antingen "separerar" ni eller så får ni en mer ytlig typ av vänskap........sånt är livet helt enkelt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sedan kanske man får inse att man inte behöver vara "lik" sin bästa vän bara för att de ska vara ens bästa vän. har vänner som inte på ngt sätt har valt att leva det liv jag lever, men vi är fortfarande bra vänner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Orka med sån "livet blir inte alltid som man tänkt sig stil" Det säger mer om dig än vad det gör om mig. jaså? Vad säger det om mig då? Livet blir för övrigt inte alltid som man tänkt sig. Man tappar vänner och man skaffar nya vänner, vad är det som är svårt att förstå?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Angående frågan om vem av oss som var gay! Frågan var egentligen vad man ska göra när man börjar känna som jag gör skippa kontakten elelr dyl. Och inte hurvida jag ska förstå något eller inte. Du verkar dock har svårt för att förstå moderatoren.
Producent
2007-07-29 13:52
men vafan du är väl inte TVUNGEN att umgås med honom. du kan väl umgås mindre med honom, men ändå ringa vid jul och födelsedagar och ibland sådär, du vet. sen är du bara 20 också (antar jag) och då brukar man väl gå igenom en sådandär "jag är jävligt speciell-fas" och dras till människor som är jävligt lik en själv. när man blir lika gammal och vis som mig så brukar man skita rätt mycket i vad man har för sällskap från ena dagen till den andra för att man ahr fått emr sociala egenskaper och inser att det faktikst är trevligt att snacka om gardiner från ena dagen och livet den andra dagen.. ja. men gör som du känner.. bara för att ni säger att ni är bästisar kanske det inte innebär att ni är det även om ni respekterar varandra
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2007-07-29 13:56
just ddet ja är lite virrig. tryckte på skickaknappen rätt fort. menar, när du väl pallar umgås med folk som du känner dig olik från, så kanske han är jävligt händig. alltså.. skippa inte kontakten helt! ja du fattar
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Jag har uppenbarligen väldigt svårt att förstå. Du ska göra det du känner för att göra och det är det du ska förstå. Om du vill fortsätta umgås med honom så fortsätter du umgås med honom och om du vill umgås mindre så umgås du mindre. Jag ser helt ärligt inte ditt problem. Att folk sedan inte har humor är inget jag kan göra något åt.
Okey, great! Tack för visat intresse!
trivs du inte med faktumet att ni inte har samma åsikter längre, så behöver du ju inte vara supertajt med personen i fråga. håller han också på att distansera sig från dig? börja umgås med andra som du kanske trivs bättre med. tycker du att det är okej att ni inte delar samma åsikter, drömmar osv osv, så är det ju skitbra. då kan ni fortfarande hänga, utan att diskutera djupare saker varje gång. den enda polare jag har kvar (som jag umgås hyfsat regelbundet med alltså) sen barnsben är min kusin. man förändras, och växer ifrån varandra. jobbigt just då, men senare fattar man att det var för det bästa.
We call them winerbrods.
Om ni har olika synpunkter måste det bero på att en av er har fel. Försök att komma på vem av er det är som har rätt så kan den andra lära sig något och ni kommer att vara eniga.
Hahaha, imo kan man inte ha fel åsikter/värderingar.
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
det är rätt tråkigt när det känns som att ens kompisar börjar gilla konstiga saker och man bara glider ifrån varandra. men sen inser man att det nog är det normala, och att det kan vara kul att känna folk som inte tycker exakt som en själv hela tiden. man kanske inte är supertighta längre, men man träffar nya vänner. den enda gången man inte behåller någon slags vänskap är väl om kompisen blivit ett totalt rövhål, börjat bränna flyktingförläggningar och lyssna på per gessle. då drar man.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Omoral P17 ??
folk har så svårt för att dumpa sin vänner, men man kan ju dumpa pojk/flickvänner när man glider ifrån varann. passar man inte ihop med sin vän längre, då är det ju bara att dumpa?
När det hände mig så slutade vi helt enkelt att vara bästa vänner. Det är surt, men man glider ifrån varandra, och om det är ens bästa vän så kan man ändå fortsätta vara vänner. Det är iaf. jag och mina has beens.
whoopzidoo