I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon bra klubb i Sthlm för modevisning?

Övrigt - Blandat

2007-07-25 10:58

Någon bra klubb i Sthlm för modevisning?

Jag ska ha en smygvisning av min kollektion som kommer ut nästa vår, är från Uppsala men ska ha den i Sthlm. men jag är helt lost på uteställen där. Någon som kan tipsa om nåt skönt hak där det kan passa? Behöver inte finnas en stor scen och vara klassiskt modevisningsplejs. Mer ett skönt ställe med härlig stämning, och trevlig personal.

Bring it on!

Den som droppar bästa tipset får inbjudan till showen om man skulle vilja! ;)
(Det kommer inte vara öppet för allmänheten utan för inköpare och liknande)

www.marysoul.com

2007-07-25 11:02
berns?
http://www.kommandot.se/wp/

2007-07-25 11:23
debaser-medis?
* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *

2007-07-25 11:38
Chaplins övervåning. Uppdelat i två lokaler så man kan fylla det med mycket folk och ha en liten "catwalk" som går mellan lokalerna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-25 18:25
Chaplins låter som det bästa stället,beroende på vilken dag du ska ha det. Annars plaza kanske,dom har haft modevisningar förut. Eller karlssons...
www.susei.blogg.se

2007-07-25 18:28
beror ju sedan på budget så klart.chaplins vet jag inte vad de är, men de andra är ju i extrem prisklass.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-25 18:30
chaplins? för en modevisning? stället man väljer är ju mer än bara en lokal, det förmedlar ju något också....

hur stor visning snackar vi? vad är det för "stil" på kläderna?
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2007-07-25 19:07
det är streetwear, jag tipsade om marie leveaue, tycker om deras källare och vet att de har mkt release parties o privata fester så de lär inte vara sjukligt dyra.
men vore la coolt me ngt öppnade för en visning kanske, jag bara tycker marie har rätt stuk för street wear :-)

2007-07-25 19:07
öpnnade= öppnare

2007-07-25 19:13
street? där har jag kollat på modevisningar. det är iofs en ganska stor lokal. här kan du kolla upp den angående att hyra o.s.v.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2007-07-25 19:18
stället man väljer är ju mer än bara en lokal, det förmedlar ju något också....

Inte i detta fallet då hon tänker ha det endast för inköpare. Välj nu Chaplins för jag vill faktiskt komma på den där modevisningen.

2007-07-25 19:59
Varför skulle berns plaza eller karlssons vara i extrem prisklass?

www.susei.blogg.se

2007-07-25 20:08
varför skulle det inte vara det?

2007-07-25 21:03
okej att besvara en fråga med en ny fråga är ju vettigt.

Jag tror nog att m man pratar med dom kan man få ett vettigt pris. med betoning på tror.
www.susei.blogg.se

2007-07-25 21:23
Om du har den lite närmare sommaren så skulle Trädgården vara perfekt!

http://www.tradgarden.com
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2007-07-25 21:39
tack för alla bra tips!! jag ska se över alla alternativ!!

Kanske kommer köra nåt samarbete med essential heat, de blir fett.

budge är de ett par som frågar om. jag hoppas på en shysst deal i utbyte mot en fet dagskassa och pr. jag är ju liksom helt ny i branchen och har lånat pengar för att kunna få igång produktionen, och har egentligen inga pengar över (men så klart kan ja fixa en del själv). Så jag hoppas kunna få spons med det mesta, har en del kontakter som kan funka hoppas jag.
www.marysoul.com

2007-07-25 21:48
vad säger ni om Snotty på söder?

Någon som vet om det stället? Fick precis sms av min pappa och han känner tydligen ägaren. Och det är ju ett pluss :P

www.marysoul.com

2007-07-25 21:56
fråga storpajsarn om snottys. han brukade hänga där innan det började heta så.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world