Kattnamn
Hm, nu är det såhär att jag och min pojkvän har skaffat en liten busig röd katt - en hona. Hon ser hemskt pillimarisk ut men vi har lite brist på namn. Förslag?bild på sötnosen
vegan power
eh, säker på att hon är hona? med tanke på att "hon" är röd borde det vara en omöjlighet. namn Lara ( Larissa) eller Liva
Medoria: que? jag har en till röd bondkatt som definitivt är en hona eftersom hon fått 3 kullar, och jag är säker på att det är en hona eftersom inga bollar syns och hon är så pass stor att det skulle synas.
vegan power
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
inferno: det är en honkatt, jag föredrar ett femininare namn :D ^^
vegan power
kollade precis upp det och det stämmer att det finns röda honor men det är väldigt ovanligt, och de är då oftast trefärgade. sorry för OT.
Skitsamma om det är en hon eller han. Du vet nuförtiden spelar könet ingen roll ;) Kalla henne för Lenin. Det måste vara kul att ropa när hon springer bort.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
missär
jag tar tillbaka allt jag skrev
medoria: trefärgade? att de har 3 olika nyanser av det röda,eller 2 nyanser och vitt också? :)
vegan power
Fy faan vad söt! Jag vill också ha en kattunge (mina katter är gamla, tjocka och ointresserade av det mesta nu för tiden)
Tar du min mat, så äter jag din hand.<br>
sleepysmile: som jag förstod det, trefärgade och att de då räknas som sköldpaddsfärgade. helt röda utan någon enda liten prick annat är nog väldigt ovanligt bland honor. men vad säger du om larissa då?
En polare har en katt, dom trodde det var en hane så dom döpte den Allan. Sen visade det sig vara en hona. Den fick heta fitt-Allan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bootlegger: Stackars kisse. Min pojkvän vill att katten ska heta Mjältbrand.:/Avly: Haha, javisst. Jämställa. Det finns ju en kvinna som heter typ Maja Göran Persson.. Jag vet inte längre alltså :DMedoria: I mellanstadiet hade jag en jätteläskig rysk NO-lärare som hette Larissa, så jag har bara dåliga minnen av det namnet :/
vegan power
mary jane såklart även om jag skulle kalla det där orange... men en röd kisse skulle va cool
"life's a garden, dig it."
Medoria: så här ser katten ut över hela kroppen
vegan power
Nä, inga fler bilder nu, jag smälter!
Sigrid är ett bra namn..
Shevi: jag är egentligen bara en pöl, för nu ligger det lilla livet i mitt knä och sover och jag förstår inte hur jag kan vara i fast form längre. Jag borde ha smält sönder vid det här laget. :')
vegan power
Den var verkligen helt sjukt söt! Hur gammal?
Shevi: hon är bara åtta-nio veckor, och kattungar ska egentigen vara 12 när de byter hem, men han som hade henne innan kunde inte ha kvar henne då han var tvungen att pendla mycket mellan malmö och helsingborg p.g.a. sjuk mamma :/ Men kattungen har tagit det oerhört bra att komma hit, hon har varit här i kanske 2-3 timmar och hon har inte gömt sig eller något sånt utan bara lekt, ätit, gått på toa (på kattlådan! helt själv! :O) och somnat^___^
vegan power
Åh, vilken duktig liten!
hon ser lite ut som en signe.
Perkele vad hon är söt :X. Du borde ha skrivit typ ACHTUNG vid bilderna så att inte någon stackars cyniker totalt tappar bort sig och får livskris.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
Varför heta Simba när hon kan heta Nala eller kanske Midna ? :)
There must be a beginning of any great matter, but the cuntinuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory.
eller Elsa
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Rex!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Sigrid som någon sa, hon ser ut att vara en Sigrid.
det passar bättre att döpa en hund till käften, en katt behöver man ju inte direkt hålla i ... hm
zangenen Haha men herregud, ta det lugnt. Det var inte ens ett påhopp, bara påpekade det liksom :P Självklart får du ha din åsikt, jag blev inte sur =)
There must be a beginning of any great matter, but the cuntinuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory.
Astrid eller Moa
whoopzidoo
zangenen och Fabbz : Ta det där i GB. Tack för era namnförslag men er disput får ni ta privat.
vegan power
zangenen Mest för att Simba låter mer maskulint laddat, och då passade det kanske bättre med Simbas tjej d.v.s Nala inget mer med det :)
Felici-JAH: Jag har föreslagit Astrid men min pojkvän vill inte :/ Jag hade en annan kattunge förut som hette Astrid som vi behöll från min andra katts senaste kull, men hon dog :(
vegan power
min heter snoken, det personligen tycker jag mycket om. annars "bög" "du" eller "gorbatjov"
sleepysmile F16 Men Astrid är ju så himla underbart kattnamn..
Hm.. Alltså, då är ju Buttercup underbart, eller Cleopatra, Queen of Buttercup land. Det är såna namn rika personer döper sina framavlade katter till.
whoopzidoo
Felici-JAH: Ja, jag kanske borde döpa henne till Tinkerbell, haha :D Och Astrid är nog det bästa kattnamnet ever. Cleopatra var riktigt bra, ska höra med pojkvän ^__^ Mina förslag som blivit ratade: Maja Astrid Sucette (franska för lollipop) Lola
vegan power
Men jag säger ju Nala eller Midna ! Hur fina som helst :)
Varför måste den heta Nala eller midna? får inte nån annan ha sina åsikter eller? Varför blir du så sur om vi har våra åsikter?! VA!!.. ot. Babazar kulle va asa grymt.
Wilma, Wilda, Gucci, Astrid
k1337oris
Haha, att bråk om vilka namnförslag som får ges i en tråd på whoa :P Extremt söt katt dock, nu vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen, känner mig helt sötattackerad. Jag kommer faktiskt inte på något bra namnförslag just nu...
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Bubba döp den bubba vafan!
Producent
2007-07-21 00:00
RUBY är LÄTT bästa namnet på henne! :*
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
En polare har en katt, dom trodde det var en hane så dom döpte den Allan. Sen visade det sig vara en hona. Den fick heta fitt-Allan HAHAH
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Müsli. de skulle jag döpa en katt till.