I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dubbelgångare?

Övrigt - Blandat

   

2007-07-18 14:35

Dubbelgångare?


När jag var liten var jag helt säker på att alla människor hadde en dubbelgångare någonstans i världen som ser exact likadana ut. Nu har jag tydligen hittat min. 5 olika personer säger att dom sett "mig" på fester, donken och i bussar trotts att jag vart 18km ifrån stället. Dom har varit helt säkra på att det är jag och kallat mig lögnare när jag nekat att det varit jag.

Vissa har även frågat "sen när börja du hänga med dom". "dom" är folk jag inte äns känner.

Nu har jag lyckats snoka mig fram till att snubben har nyligen flyttat hit och ser exact ut som jag. Ska hålla er uppdaterade när jag fått reda på mer om min dubbel gångare.

Till frågan då, har ni någonsin hört eller sett någon som varit lik er så pass mycket att ni blivit förväxlade med personen?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.