försökskanin på läkemedel?
Är det nån som har mer koll på läkemedel som man kan vara försökskanin på och få pengar för? tex, vad är det för kriterier? måste man ha jättebra blodvärden, bra hälsa och inte hänga med mary jane eller?
Jag var det en gång för några värktabletter. Fick 800 smacks för besväret. Jag fick pula två tabletter (som var hjärtformade lustigt) varje dag, så fick jag gå dit (Danderyds sjukhus) en gång i veckan i en månad. Där skulle de se hur mitt blod hade förtunnats.
At the gates of Eternity...
för att håva in de lite större summorna så ska du låta dem borra i dig, ha dig isolerad på sjukhuset i en vecka eller två, eller liknande grejer.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Producent
2007-07-18 00:03
vete fan om jag skulle våga vara en försökskanin...trevligt om det skulle bli fetaste biverkningar...där du börjar tappa kroppsdelar...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Isolerad på sjukhus en vecka, låter inte lockande. Haha fyyfan.
Vi är överallt!
var ju en hög människor som dog efter ett läkemedelstest för inte så dödslängesen.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
En bekant testade hjärtmedicin i 14 dagar och fick 14000kr för det, behövde inte ens övernatta på sjukhuset, enda kraven var att inte dricka alkohol och tror att man skulle äta speciell kost också plus alla miljarder provtagningar då. vetefan om jag skulle våga testa nån jävla hjärtmedicin men det är ju bra pröjs iaf :)
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.
Här kan man läsa om det och söka http://www.healthyvolunteers.com/standardpage.asp?pagetobuild=attending haha shit kolla bilderna verkar ju nice ju, biljardbord och grejjer.
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.
Tobas : Alltså 800 spänn för att pula alvedon liknande piller två gånger om dagen och sen ett läkarbesök som tog en kvart fyra gånger i månaden under en månads tid, det är ganska bra faktiskt. Och som Misery Chick sa, finns de som fått 10 000 smacks för att vara på sjukhus i en vecka och få som sagt, borrar i sig som tar muskelvävnad, benvävnad osv
At the gates of Eternity...
Min geografilärare gjorde detta under en sommar då hon studerade till lärare och inte hade fått något sommarjobb. Hon satt 2 veckor inne på sjukhuset tillsammans med 5 andra personer. Hon tyckte det var chill, bortsett från riskerna. Hon betonade dock att hon aldrig skulle göra om det. Hon fick över 16 000 i handen om jag inte minns fel. Snacka om att sälja sin kropp hehe.
Keep crushin'!
Vi är alla horor, till rätt pris.
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
jag fick 3500:- för att få ett vaccin testat på mig... studien var f.ö. lyckad och nu finns världens första vaccin mot cancer ute på marknaden :D håll utkik i tidningar o så...eller kolla med läkemedelsföretagen om de har nåt kul på gång.
We call them winerbrods.
"Hej jag är mytoman"
Omoral> Jag tror inte du får betalt för det.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
verkar lite omständigt att först mutera sig till en kanin för att sedan ställa upp på diverse experiment..
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
det är stoooora risker med, orka riskera sitt liv för 800 spänn :/
jag ska raka din pung slääääääät
Skulle va soft om bieffeketerna resulterade i att man blev en mutant med superkrafter =) Mohahahhaa
Fuck Where U From, Fuck What U 'Bout! - Young Buck
skunkafield Vad var riskerna? Att ni kunde utvecklat cancer eller? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ser ingen bättre chans att utveckla superkrafter, once in lifetime. Håller tummarna för en hårlös, svettig råttsvans.
Jag fick 2500:- för att låta dom ta några muskelbiopsier på mig före och efter en timmes cyklande! Skulle dock aldrig testa några mediciner..
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
costas_crane: åh herregud du har rätt! don't sleep on this one people!
Omoral: Ar du medveten om att det forsta vaccinet mot cancer kom for inte alls langesen? Klart dom blev tvungna att testa det pa folk forst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det var jag icke medveten om nej, tror ändå inte på henne, länka en länk med fakta som styrker hennes påstående så ska jag be om ursäkt.