I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Depression & livet

Övrigt - Blandat

   

2007-07-17 17:53

Depression & livet

Hej,
Tänkte bara få dela med och få ta del av hur andra människor tänker!
Jag snear ganska mycket på livet just nu och speciellt livet här i Sverige. Är det verkligen så här livet ser ut? kom tillbaka till sverige i söndags och det kändes som om jag kunde se depressionen i människors ansikte här. Dystert, människor här jobbar i regel ett helt år för att få sina 4 veckor (5v) semester för att sedan jobba ett helt år till. Under tiden man jobbar gnäller i stort sett de flesta att dem är trötta, behöver vila ut, medans människor i andra länder tar varenda chans att umgås, ha kul och ta vara på all tid man får i livet.
Jag ber om ursäkt för mitt skrivsett då inget är sammanhållande men.

Jag ser ganska mörkt på att leva naturligt lyckligt i Sverige jag går ut en vardag då solen för en gångs skull lyser bättre än vanligt och ser mig omkring, ser människor som rör sig alla ska fan till något viktigt alla ser så bestämda och så dystra ut jag vill bara skriiika stopp
sett är ner ta en caffe umgås slappna av för fan

nej fuck inga mer öl för min del
peace

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.