Bra ursäkter för att slippa one nigtstands...
Ja va fan ska man göra, om ett one night stand blir typ kär i en? Skulle behöva en jävligt bra ursäkt för att slippa henne hehe ;-) Vill inte ha hon på nått sätt. Help Plz
Death Is Certain Life Is Not
Säg som det är, att du inte är intresserad.
Redline!
Är det ett one night stand och inte en KK, så säg att du tycker att det är jävligt freaky med en tjej som blir kär efter ett samlag.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
NiCoone för det är ju jättecoolt att vara en player.. nej, jävligt töntigt faktiskt.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Lyricist
2007-07-17 09:32
luthgr3n: TRUE! Personligen så hade jag sagt "det var ett knull, gör inte en sån jävla grej av det. Jag har iallafall tänkt göra det igen med någon annan så det kommer inte fungera för oss"
Hej då? kanske?
Brunsås P0 Jag trodde att ett one nightstand var en brud man ragga på klubben eller liknande och sätter på henne och kastar ut henne samma natt.
KK är som ett one nightstand men hon kommer tillbaks?
Eller har ja fått helt fel uppfattning?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hmm, va kallas det nu igen... ärlighet! just ja! =)
((MAAD))
säg att du är kär i hennes syster.. om någon sådan inte finns så kan du säga att du tycker om djur istället.. lär ju funka..
hahaha fan va roligt det är att läsa här, när alla leker macho , hahah han vill ju veta en nått bra att säga, inget känslokallt , men tyvärr du kan itne komma på nått bra tips :P
lost in skåne
luthgr3n Det är juförsig ganska så coolt
Hasch och Kokain - Bajensvin!
Du kan ju fejka din egen död.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
NiCoone haha vad har hustler med det här att göra?
http://www.myspace.com/Sifon
säg att du måste gitta o göra nått o sen skit i o svara när hon ringer ^^
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Jag hade samma problem som du har. Löste det genom att träffa henne på en fest och bedriva otukt inne på toaletten. Brilliant idea!
Walking the street of dreams
"Jag har redan flickvän.."
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.
"Jag vill inte knulla med dig"
Som dröm var den vacker att få!
"Vi är syskon"
facebook.com/idiomatisk - fan page
"Jag ville knulla och du ville knulla, nu vill du nånting som inte jag vill. Hejdå."
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Producent
2007-07-17 19:44
"jag har HIV....+att jag satt på din morsa igår"
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
du får förfan inte sluta svara på hennes sms och inte svara när hon ringer, det är tortyr för henne. lägg upp korten på bordet förfan! "Jag ville knulla och du ville knulla, nu vill du nånting som inte jag vill. Hejdå" - det lät som ett bra tips, ärligt och brutalt rakt, kan inte misstolkas, kör på det. ingen jävla tortyr nu, kom ihåg det!
"jag känner hobbs"
Göteborg på låtsas.
Ni fattar väll att snubben driver? Han vill säkert bara berätta att han fått en stalker eller nå.. så dum är man inte att man inte vet hur man ska verbalisera för att få bort någon..
facebook.com/idiomatisk - fan page
Man bara drar på morgonen, hur jävla svårt är det?
om hon var i hans lägenhet då? låta henne bosätta sig och ignorera henne? :)
halsont Då äter man frukost/fikar ute, och sedan drar där ifrån på ett trevligt sätt.
ge helt fan i att ha one night då
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ähh, låt henne hållas. Do her again! ;)
pläääästics.
Säg att du är en fisk.
Vi är överallt!
säg att du föddes som hund
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
halsont tortyr säger du...? ja shit, fy fan va räligt asså
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
balooba P19: Hahahhaha "Jag älskar dig"
Sry, men kom just på att jag e gay :(
nämen fy fan karln!! gå och klipp dig
"du jag misstänker att jag har aids"
Haha, "vi är syskon "! "you can fool me once, but you can't fool me twice" kanske! "att trampa vatten blir ingen vis av" är också en klassiker! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
vi är syskon hahahaha ja jävlar...
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Man säger till henne i början, "Bli inte kär".
Och om hon blir det sen endå så har man i alla fall sagt det.. Då kan man undvika med gott samvete.
1. glöm av hennes namn på morgonen. 2. bli så full att du e så bakis på morgonen att du inte kan röra dig ur sängen för å säga hejdå till henne så du glömmer av hennes ansikte. 3. när hon ringer senare på kvällen för å tackar för kvällen innan så spelar du dum bara. de gjorde jag, dock så ville jag inte att de skulle bli så.. undrar fortfarande idag vem hon var, hon var rolig i sängen och hade en underbar kropp, dock kommer jag inte ihåg namn eller ansikte, så kan hända att jag har stött på henne i stan. men så slipper du en one night stand brud.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Tips! Ha inte sex med en kvinna som inte förstår att du vill äta frukost ensam dagen efter om du vill det!
Jag älskar dig vi är syskon Hahahahahahahahah
Upp i snoken ska det!
Säg att hon påminde om din mamma i sängen
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
säg att du känner dig otrogen mot din hand :(
Ärlighet varar längst... säg till henne att du inte är intresserad, men gör det snyggt.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Skriv ut den här sidan och ge till henne?
"du påminner om min farfar"
Låt henne komma hem till dig i hopp om sex och sådant, och sen varje gång hon vill knulla så säger du, "Nae, fan, jag vill runka istället". Till slut tröttnar hon och sticker.
Ring henne, sen när hon kommer ber du henne sitta ner. sen säger du; Jag glömde berätta en sak. Jag har HIV. Bered dig på en blåklocka men, kul grej att berätta för barnbarnen sen!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Eller så vill du helt enkelt inte ha en tjej som inte tar den i rumpan.
Smygfota henne när hon bajsar o visa bilderna för hennes kompisar.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
ta första bästa flyg till Pajala!