I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Går inte och festa utan bråk..

Övrigt - Blandat

   

2007-07-15 20:42

Går inte och festa utan bråk..

Varje jävla gång jag och några kompisar ska festa så blir det ALLTID tjafs som slutar med bråk. Kan berätta om den konstigta kvällen då kompisar hade samlats på en strand för att dricka, chilla osv, var runt 50 pers men ändå. Vi kom dit och jag och en ser våran polare sitta och lipa vid ett träd så vi går dit och pratar och ser att hans flickvän håller på med andra osv. Då säger vi nåt som inte han visste och att hans flickvän hållt på med en gemensam polare, då tar de hus i helvete och hon kommer dit och båda börjar lipa och vi tänker att vi kanske inte borde sagt sanningen.

Sen så var de lugnt i en minut, eller om man kan kalla störtlipa lugnt sen släpper hon bomben. Hon går iväg kanske 3 meter slänger väskan åt helvete och går ut i vattnet så långt hon kan? (wtf) Så sa jag till hennes kille (våran polare) Hannes för fan hon går ju ut i vattnet nu? gör nåt då, han sa: Låt henne gå för fan. Så springer massa andra ut och drar upp henne ur vattnet och så ligger hon och lipar med typ 5 pers runt sig. Sen så kommer några andra vi kände och det var chill osv och hälsade på folk, sen sa jag hejdå till en tjej som skulle sticka. Då landade mina ögon på en tjockis längre bort med en jävla bonnekeps på sne och en flak i näven och sa åt mig: hållkäften din luffare.

Äcklet ringer dit typ nazipolare som var pundare och knarkare som praktiskt taget letade efter bråk. Så vi samlar oss (dom som var där) och ringer lite annat folk som ställde upp men dom försvann sen.

Rätt tråkigt när sådant händer, nu kan jag dock skratta åt det. Se det här som söndagsgodis. =) Yo Mvh, teN.

att ha vatten i örat gör en bra i magen..