skunkafied det finns faktiskt snoppar som är estetiskt tilltalande, jag lovar! visserligen har jag bara stött på en, men det är ändå en.
kukar kan vara nice på någon man är kär i eller nåt, men på nån random.. njaaee
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
för att kuk är skönt. inte vackert. man köper inte en dildo för att ställa den i vitrinskåpet för beskådan. Hahahaha :D Fast nu ska ni inte tro för mycket om er själva, tjejer! Finns en hel del pussy's som är äckliga också. Fast där ni tjejer ryggar tillbaks och tänker "damn, that's an ugly dick :S" så tänker killen "well... pussy as pussy!"
At the gates of Eternity...
BC99 P24 jag säger ju det, kukar kan vara fina, fittor ser alltid ut som science-fiction-monster.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
peaches F24 jag tycker de är horrid, man väntar sig nästan att det ska finnas huggtänder därinne.
omskurna snoppar är snygga. Den som gömmer sig i ett tält gömmer sig med en massa annat också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Niobe det där tror jag är en vanesak rakt av, jag föredrar penisar som ingen har varit och mixtrat med, men så har jag inte varit runt såna så mycket heller, det verkar oftast vara så, det man varit runt mest föredrar man.
ja, jag hade inte varit med någon som var omskuren innan och jag gillar det mycket mer.
vad otydligt det blev, kontentan är, jag har inte så myvket erfarenhet av omskurna, och föredrar...eh...icke-skurna?
conspicuous - haha kanske det..nu har jag ju inte sett så värst många kukar i mina dar (förutom om man räknar med gamlingkukarna på hemtjänsten haha).. BC99 - haha ingen har sagt att våra organ är några skönheter... dessutom, när man väl "håller på" så tänker man ju inte "goddam that shit is uuuugly!" utan det är mer när man tänker efter och analyserar kuk.
We call them winerbrods.
skunkafied haha, jag är ingen expert heller. men meningen med att äldre män har problem med att få sin soldat i givakt är väl att de blir ganska så äckliga och avtändande när de blir så gamla o skrynkliga att vi kvinnor inte vill ta i dem ändå... ?
conspicuous F19 "men meningen med att äldre män har problem med att få sin soldat i givakt är väl att de blir ganska så äckliga och avtändande när de blir så gamla o skrynkliga att vi kvinnor inte vill ta i dem ändå... ?" men what?
con - nu räknar jag ju inte med gamlingsnoppar i mitt argument (givakt eller ej)
We call them winerbrods.
conspicuous F19 "men meningen med att äldre män har problem med att få sin soldat i givakt är väl att de blir ganska så äckliga och avtändande när de blir så gamla o skrynkliga att vi kvinnor inte vill ta i dem ändå... ?" men what?
Det där var nog det värsta jag har hört i år. Forumsignatur blir det.
...för äldre, skrynkliga, kvinnor är så heta.
"men meningen med att äldre män har problem med att få sin soldat i givakt är väl att de blir ganska så äckliga och avtändande när de blir så gamla o skrynkliga att vi kvinnor inte vill ta i dem ändå... ?" HAHAHAHA, det blir bara mer absurt och tragikomiskt för varje gång jag läser det! :D
signerat F19. snacka om skadad generation.
BomDub nu är du taskig mot väldigt många andra 19-åringar...
Jag syftar på en undgomsgeneration och spannet går väl kanske 15-30 år och det är en generalisering - inte en anklagelse mot varje enskild individ som tillhör denna generation.
Misery_chick Vem är rätt person för att ha kuk då?
Man föds inte med det, det är en psykisk sjukdom!
mantis "att ha kuk" ?
Haha skit samma.. man kan tolka dedär lite roligt om man vill.. Precis som en del inte är rätt person för att ha kuk. "Du äger ej tillstånd till kuk"
mantis haha, jomen det var ju inte så jag menade ^_^
BomDub hörredu, om du ska citera mig får du fan sätta ut att det är jag som sagt det också! nån poängterade också att gamla, skrynkliga kvinnor inte är så heta. riktigt tur att kroppen bara blir rynkig o slapp på utsidan (?), för när det kommer till punanin så är det ju hur den känns på insidan som räknas.
conspicuous När män är gammla och skrynkliga så är dom nog inte alltid så jätte sugna på sex. Män har sin sexuella topp runt 18 - 19 års oldern. Kvinner där emot har sin vid 35. Det innebär att kvinnor har kvar sexlust senare i livet än män. Vilken man vill komma nära en svampig tantfitta?
Ja, jag ska då i alla fall ha sex till jag dör.
Hoppas du kan hjälpa dig själv då så hemtjänsten slipper..
två glas champagne sen går alla tjejer bägge hållen. vet väl alla
finns inga belägg för att risken / chansen att bli homo eller bi skulle vara större bara för att ens biologiska föräldrar är just detta. Har inte tankt debattera detta men jag har ofta funderat pa om det inte finns anlag for homosexualitet, jag gifte mig med en kvinna vars familj har en oproportionerligt stor mangd homosexuella i slakten, transvestiter som farbroder, en gay bror, gay kusin, lesbisk kusin ovs.....
http://cosmichustlegroup.blogspot.com
Janeway F20 bitch! ;) Annars så sa väl peaches det jag tänkte säga, fast uhm, från hennes synvinkel då. Ang. att tjejer inte tänder på snoppar känns som straight bull-shit.. Behöver kanske inte tycka att de är fina, men tror mos def att många tjejer blir kåta av att se en kuk när den är i högsta hugg.
peaches Muskler kan man ju inte ta i, dom är bara hårda och tråkiga:P Det ska finnas lite mage att nypa i.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
och så kommer då jag som inte dras till varesig muskler eller kött utan snarare ett par snygga nyckelben/höftben/skulderblad.
Misery_chick Höftben kan vara otroligt snyggt!
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
peaches jag vill ha dem smala jag. hehe, jag tror jag vet vilken linje du menar, och den är ungefär det mest oattraktiva jag vet på människokroppen utöver fittor
menar du den
här linjen på sidorna neråt i kalsongerna?
gay..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Det enda vetenskapliga gällandes homosexualitet som kunnats bestyrkas är att desto fler äldre bröder du har, desto större chans är det att du är/"blir" homsexuell. Detta gäller endast för killar och ingen vet riktigt hur det kommer sig. Såg det på CBS 60 Minutes :)
At the gates of Eternity...
MrKrikon - det kanske är så att i just dem familjen så är det så "okej" att vara homo / bi att de som är det kan vara öppna med sin sexualitet. själva sexuella läggningen är en slump. det är jag övertygad om.
We call them winerbrods.
conspicuous Hör du inte hur barnslig du låter? "Punanin" blir bara slapp på utsidan? Eh, nej, det råkar finnas något som kallas muskulatur. Överhuvudtaget är det sorgligt att "vuxna" människor sitter och på allvar diskuterar sexuell attraktion som att den vore beroende av hur "skrynkligt" könsorganet är. Som sagt, skadad generation.
hängöga hejs haha, sen finns det vissa undtantag ;)
Science Genius Girl
Skribent
2007-07-17 15:31
Min kille är en spolformad emopoppare med diabetes. Jag väljer honom framför muskulösa män med jättekukar och kurviga kvinnor med vackra köttgrottor när som helst.
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite
Jag vet inte riktigt hur jag ska känna när jag läser den här tråden, total lycka eller sorg.
peaches F24 och jag avskyr dem ...otippat ^_^
oj, det var inte meningen att skrika. min poäng var väl mer : vi tycker helt olika, chocking! ^^
Jag vet inte riktigt hur jag ska känna när jag läser den här tråden, total lycka eller sorg. Shiit människor...
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."