få bort superlim
mitt klantarsle till kompis har drällt superlim på diskmaskinen och det har blivit vita märken typ.. sen lyckades jag hälla ut lite på golvet, där det syns ännu mer. och vi har varken svinto eller t-röd och mina föräldrar kommer hem imorgon. hur får man bort det?
MoDo - the Heart of hockey!
Försökte ni limma fast diskmaskinen till golvet?
Signatur får rum här
nej han skulle hjälpa mig att få upp superlimsburken så jag kunde limma ihop en grej, men då tog han i för mycket så allt flög ut. sen när jag skulle visa hur man öppnar korken på ett vettigt sätt så tappade jag den och hällde ut resterande innehåll på golvet. nu har vi provat med sand och bensin. fungerar icket.
haha fett kul... testa cellulosa förtunning eller nåt nått annat toxic shit
Jag fiser THC !
glömde säaga... låt det dock inte ligga o dra i golvet eller diskmaskinen utan gnugga snabbt o inte så länge för det smälter nog golvet o diskmaskinen också...
Jag fiser THC !
rest haha är det värt att riskera att jag smälter bort hela golvet och diskmaskinen när det säkert finns lite mildare grejer att hälla på? =)
finns ju sån "bensin" typ....
aceton funkar iaf när man ska ta bort det från händerna....
Get Random!
King-Phil menar nog Kemiskt ren bensin som finns på hemköp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så om jag dräller lite aceton på diskmaskinen och golvet så kommer det inte bli några märken efter det?
Ozzy, det kommer inte bli nåra märken.. har det torkat in ordentligt så rekkomenderar jag sandpapper
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ska jag sandpappra en diskmaskin?
nu har jag försökt med nagellacksbortagning, med aceton i, och golvet fick vita fläckar och diskmaskinen blev gråaktig. nicenice. nästa fråga då hur tjänar man ihop tillräckligt med pengar så det räcker till en ny diskmaskin samt installering och ett nytt golv? på en dag alltså
Hahahaha.. funniest ever :) Jag ska aldrig lämna mina barn ensamma hemma när den tiden är inne...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
men om man sätter lim över hela diskmaskinen då så syns ju inga fläckar? eller? ååh, jag är så död
hahaha .... sorry för Acetontipset.. :P det ser kört ut för dig
Get Random!
måla om den -.- slipa och måla om :)
lägg en matta på golvet! ^^
Get Random!
mattan på golvet var bästa förslaget hittills. en duk för diskmaskinen?
Ja du behöver nog en ny diskmaskin och nytt golv för de har säkert förlorat sin funktionalitet pga fläckar.
Det är inte lätt när det är svårt..
Berätta saningen för dina föräldrar när dom kommer hem, det tjännar man mest på. Sen är det bara att hoppas att dina föräldrar e snällare än mina, för dom hade slått till mig över huvet.
säg sanningen, det är väl det bästa.. Dom blir nog mer förbannade om du försöker gömma det, och att dom senare märker det..
Vila i frid Daniel ! 091030
uncrowned: fan, jag skulle ha skrivit snabbare;)
Vila i frid Daniel ! 091030
eller lägg en fin bild som du målat på diskmaskine!!!! ^^ så blir de nog glada, sen drar du bort den o säger, det var min kompis som gjorde detta! allt är hans fel! eller spela överaskad o säg, vafan har du gjort pappa????
Get Random!
king phil hahaha sjuka människa.. nej men alltså farsan kommer inte bli sur, han kommer typ skratta och säga att jag är dum i huvudet bara. men däremot hans fru, som jag knappt känner. det är ju hennes jävla golv och diskmaskin, och pedant som hon är..
aj aj aj.... hmm går det inte måla typ? på diskmaskinen iaf?... golvet är iaf matta det ända isf, eller så får du bita i det sura äpplet o erkänna
Get Random!
Men alltså pröva att måla diskmaskinen eller nått ´, och så en matta på golvet. De är nog den bästa / enklaste ideén.
Rätta mej om jag har fel, (Men de är inte ofta de händer)
så ni menar på fullaste allvar att jag ska måla diskmaskinen med målarfärg?
jaa... så att de inte syns... alltid nått??
Get Random!
Ja, jag antar att den är vit och de är bara att hitta nån oljebaserade (tror jag blir bäst) vit färg och måla ett tunt lager.
hoppas domus har det för nu far jag fan dit och köper målarfärg
fyfan va det kommer att se ut... kommer sluta med att du river hela kåken pga. lite limfläckar. Säg som det är bara, hur lack kan hon bli över en olyckshändelse? kalla henne "mamma" innan du säger det så kanske hon smälter lite? :)
marre_fjunk P27 För din egenskull så hoppas jag att de va ett skämt, kärebarn sicka ider endel har, Alltså de där med d-maskinen
Fan va lättpåverkad du verkar vara? Så fort någon säger något så tänker du: "ja! så gör jag!", oavsett förslag :) Du är typen som provar rökheroin för att kompisarna gör det...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
kontrast haha men jag är ju desperat :) nu har jag iallafall köpt t-röd och svinto och det är borta. däremot är fläckarna från acetonet kvar:( rökheroin är bra grejer!
måla med nagellack, färg, spritpenna, försök dölja, säg 'mamma jag städade så noggrant att jag hittade fläckar som setat här i flera år'?
Blame That Bastard !!!!
lösenord intelligenta människa
ozzyåström tack :D jag arbetar på det!
lösenord ja snälla sluta inte :)