Vem vill ni ge ros / ris?
Just nu vill jag ge ris till Thierry Henry, för han bytte klubb till Barca!:( Och roooser vill jag ge till dom som suttit ner och skrivit ihop faq;en och reglerna & orkar hålla igång whoa.nu. Tar itu med alla jobbiga folk osv :) nån mer som vill?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shit, hård punchline i signaturen du.
ris till kungen för att han och hela monarkin existerar, ros till..hm.. alla snälla
http://www.herrbitter.blogg.se/
ris till många, nämner inga namn ros till min flicka Louise <3:)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Producent
2007-07-11 22:05
ris till alla pessimister. ros till alla optimister.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
ris till vakterna på DD som snodde min väska. ros till min man B för att han finns. jepp. så töntig är jag
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
ris till real madrid för att dom kickade Capello ;S o ros till alla roliga standup filmer/clips som finns ;D
-.-DMX-.-
har dem kickat capello ;S?
http://www.herrbitter.blogg.se/
ris till min granne som typ e rädd för mig och min pojkvän. ros till... hm.. min mamma =)
JMD, Jag Måste Dansa!
ris till min chef som skällde ut mig inför resterande personal för ett fel som han själv gjort. ros till min syster som kom hem till mig med varma koppen och hallonbåtar när jag var sjuk förra veckan
Ris Till Droger! Ros Till Alla Som Låter bli droger eller som har slutat med det!<3
SunShine Reggae!.
Ris till drogliberala (buhu.) Ros till abort och friheten att bestämma över sig själv.
whoopzidoo
Jag tyckte cliche sa det bra. Word som man säger. Nu kan du må bra och få en egotripp.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ros till migsjälv rester kan få bältet
hahah feliciah! hur kan du ge ris till drogliberala samtidigt som du rosar friheten att bestämma över sig själv? haha
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
dagens ros utan tvekan till luger och artistbokarna bakom way out west. dagens ris till folk som inte fattar hur man gör tidning.
skriv kort, helst inte alls
Ris till alla som dömer Ros till alla med öppna hjärtan Mycket kärlek *paus för applåder*
My heart lives in my vagina.
Ros till grön gubbe Ris till kycklingen, lite currysås också!
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
ris till alla communister ros till mig
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Ris till vädret Ros Till fru LoRia som har supersupersuper mix av alla egenskaper en vän ska ha:D
!! :)
Producent
2007-07-12 02:06
Ris ger jag till att inte världen blir frihet varför krig?:/ Ros ger jag till alla som orka med mig:D
Flyger fritt, landar platt
Producent
2007-07-12 02:08
en ros till min farmor också.. vif..
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
ris till ":O" smile gubben ros till ";)" ;)
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Ris, bälte, cykelkedja till att använda mer än 2 smileys i samma inlägg. Ros till vädergudarna och SMHI.
Ros till kassörskan på statoil som lät mig ta vad fan jag ville graits. Ris till mig själv eftersom jag fylleringde min chef och kallade honom för as idag fast jag tycker han är skitsjysst... :(
Ros till droger. Ris till alla som inte gillar droger.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Ris till Stockholmsvädret. Ros till att man inomhusarbetar under sommarens Stockholmsväder. Typ.
Krösus är rik för att han lurar barn.<br> / Bamse<br>
Ris till mig. Jag är hungrig.
Redline!
Ris till människor i flock. Sluta bete er som idioter. Folk kan inte uppföra sig när det är mer än 20 personer på en och samma plats. Ros till alla skrattande barn. Det är sjukt smittande att höra ett litet barn skratta. :)
www.nativeswedes.se
Ris : Sydneys polis. Dom har en väldigt otrevlig jargong. Chefen på mitt jobb. Han ska fan ha ris eftersom min lön e så sunkig. Ros: Min mamma o pappa. Tack för omboknings avgiften...
/Este G -In Yo Area
ris till ex,pojkvänner,potentiella pojkvänner...ni förstör. (nej, jag är inte bitter). lite smisk till min chef också, eftersom hon är en stenhård businesswoman som kör över alla som kommer i hennes väg när hon har pengar o framgång i sikte ros till alla som gör något för andra, t ex. mina fina vänner eller folk som jobbar ideellt för olika hjälporganisationer osv.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Ris till Securitas och alla andra vaktbolag som kör bort oss snälla skatare från willys och.dylikt. Ros till alla snälla och spec. min flickvän Andréa
Rätta mej om jag har fel, (Men de är inte ofta de händer)
Ris till min chef Ros till mitt ofödda barn
Rock out with your cock out!
Ros till damen som stannade och hjälpte mig att få på kedjan igen på min cykel. Man blir glad när sånt händer. Att okända hjälper en alltså inte att kedjor hoppar av.
full
Ris igen till vädret .. Ros till min toalett som alltid finns här för mig :)
ros till löneförhöjning. en redigt taggig rutten giftig ros till M
Ris till helen ros till helen
ros till joanna med den snygga radiostationen
ris till helen
skriv kort, helst inte alls
ros till mig själv som sliter på jobbet under sommaren ris till min chef som vägrar svara i telefon
syumoan akoinwe!
ris till jobb ros till pengar
Just because i stand over you don't mean you understand me
Ris till alla jag känner för dom vill bara sitta hemma med handen i chipspåsen och dissa allt 24/7. Ros till mig själv för att jag inte har ihjäl dem. (Detta kan ses som en kontaktannons, för jag vill verkligen hitta någon mera likasinnad som kan tänka sig att dra ut på äventyr med mig i sommar...)
ris till föräldrar som är dumma i huvet ros till mina bröder, systrar å ofödda systerbarn
Ros till Man U. Ris till alla andra.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
ros: mina kollegor i alvesta för dom gör ett så bra jobb med kidsen som bor där + min lillebror för att han är så yo. ris: alla sällskapssjuka idioter som vill föra värsta samtalet när man åker tåg - jag vill vara ifred! + min pojkvän som inte har diskat medan jag har varit borta...
We call them winerbrods.
Ros: Till min vän Love som jag är så stolt över, som har lämnat det gamna livet och har varit på avgitning och nu grundbehandling, och för han försöker göra någonting nytt av framtiden. Dina ord värmer min vän. Älskar dig. Ris: Till mig själv som inte gör någonting alls åt något..
http://www.tweenerpie.blogspot.com
ris till allt och ros till inget
work some magic
Ros till min kompis som bjuder mig på resa till Kreta! Ris till alla som inte har det hemma och behöver det till sin matlagning!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
ATLien F22 hahahahahahahahahaaha, där gjorde du min dag! hahahaha:D:D:D
Ris till mig för jag är hungrig :s Ros till min underbara mamma<3.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Ris: Bilhelvetet som vägrade starta när jag var tvungen att ha den, men starta så fort min pojkvän satte sig i den.. Ros: Farmor och mina kusiner som gjorde min dag..
ich kenne nichts das so schön ist wie du
ris till polare som är överkänsliga, ros till mormor för henns goa kladdkakor!