Orange:a tapeter
Åhhhhhhhhhhhhh jag behöver hjälp! Vad ska jag satsa på för färg på min inredning,gardiner,överkast o sånt om mina tapeter är orangea i sovrummet?
vitt!!!!!!!!!! inte svart då kommer det se ut som året runt halloween dekorerat eller måla om väggarna det hadw jag gjort
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eller nej, lite väl goth kanske.
Fuck me, I am weak
Jag skulle tapetserat om! Men annars antar jag att beiget och vinrött skulle passa in.
Du får döda en kossa och äta den, men du får inte plocka en blomma och röka den. FREE 42-ÅRINGEN!
Jag dör fan. Såg det idag. Men vadå får man bara gå o tapetsera om sådär hur somhelst i en hyreslägenhet? hur mkt kostar de om nån ska komma o tapetsera då?
orange o vitt.. hmm
ja du får tapetsera hur du vill.. jag tapetserade mitt rum det första jag gjorde när jag flyttade in och jag bor i hyreslya
Du får döda en kossa och äta den, men du får inte plocka en blomma och röka den. FREE 42-ÅRINGEN!
Ok bra.. skitbra... Taaack
Tror du får göra vad du vill i lägenheten sålänge du kan återställa det efter d.v.s i ditt fall att slänga upp nya orangea tapeter om hyresvärden kräver det när du flyttar ut.
e de typ teracotta orange passar de dock me mcyket, typ rosa, gult, grönt, blått etc, så länge de e i en jämn blandning. tänk hmm orientaliskt.
Omae wa jowai
Så länge det sker på en fackmannamässignivå är det inga problem. Men passa dig från att sätta upp vävtapeter eller struktur spackla väggen. Då kan du åka på sköööööna avgifter när du flyttar därifrån. Men vanliga tapeter är helt okej, så länge det blir snyggt gjort. Kontakta din hyresvärd, dom har avtal med firmor för att få det till schyssta priser. Om vi pratar dom lite större bolagen iaf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vilken typ av orange rör det sig om? coolt är det alltid om man tar i kontrasten, dvs blågrön (hur mycket blått och hur mycket grönt i det blågröna varierar beroende på hur orangea tapeter...) om du vill ha ett mer 'städat' intryck så är väl vit att satsa på, svart är annars riktigt snyggt, men som någon skrev: lite halloween-känsla... en glad variant är annars att du låter rummet gå i rött och gult, ger ett glatt intryck...,men då får man passa sig med att ha för många prylar. sen om du inte är så mycket för det färgstarka: undvik det. det är väl mina förslag :) lycka till!
Delam tange barat
men jo, du kan ju alltid tapetsera om, det får man göra i hyreslägenheter...men när du flyttar ut, så är det bäst att du inte har typ lime-gröna tapeter för då kan de tvinga dig att tapetsera om.
Delam tange barat
Tapetsera om eller måla över i vitt! Snacka med värden så är det chill.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
det beror ju på vilken nyans du har. Jag hade oranget på mina väggar innan, o det mesta jag hade gick i svart dåå.. soffor, gardiner, sängkläder o.s.v O det såg helt okej ut.. men så måste man spexxa med lite växter också :D
orange, svart och vitt är the shit!
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
det ska vara brunt eller 70-talsblommigt såklart!
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Det är inte sådär ljusorange eller nåt då skulle jag kunna leva med det men de e fan brandgulaktigt.. skrikigt o fult.. just hate it
får fan ont i ögonen av o se väggarna
Jag tycker du ska köra, Svart, orange, vinrött och ngn mer nyans av rött! kommer bli tufft sen kan du bryta av med lite grönt½!
Vilken nyans av orange är det? Men vitt är nice, det blir ljust året runt, bekvämt ljus dvs.
whoopzidoo
Försök iallafall tapsera elelr måla om en vägg så du får en fondvägg, det gör det lättare att bryta upp färgen i rummet senare. Orange går som sagt bra med grönt,blått o kanske brun.
jag tycker orange är svinfett, hade gärna haft målada oranga vägger, nu har jag caffe latte färgade vilket suger molto!
http://www.earforcefm.blogspot.com
Har oranga tapeter i min eventuellt kommande etta. Anses det allmänt sätt som fult alltså?
Det var som fan, men man kan ju alltid täcka största delen av väggarna med tavlor eller liknande, eller är det också fult? Jag menar orka tapetsera om och sen tillbaka när man flyttar.
Vadå måste man tapetsera tillbaka sen också?
Inte nödvändigtvis. Kan tänka mig att vissa vill att man lämnar lägenheten i identiskt skick som den var när man flyttade in men det där är säkert olika, troligtvis kan man komma överens med värden om sånt.
är det en stark orange färg eller är det väldigt ljus?
Beroende på orange ton, mörkbrunt och turkosa detaljer.
Nej du måste inte tapetsera om ifall du fixar vita tapeter/färg.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus