måste dela med mig :)
http://www.pixbox.se/pic_show_id12268024.html http://www.pixbox.se/pic_show_id12268023.html
sa flickan
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
Men ärligt talat, dina pärlplattor föreställande luigi var inte så sjukt upphetsande för en vecka sen när du senast startade en dåligt uppmärkt tråd om dem i fel forum, och det är de inte nu heller.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
inte ens roligt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu låter vi tråden förpassas till sin grav några sidor bak i blandatforumets glömska.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Är det hopptornen i falun? :D
^ Smart sagt.
det borde införas en regel som leder till direkt bann när man länkar bilder som pappa_påse gör!
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
pappa_påse's bild gjorde ju tråden ffs
det finns en chat! missa inte den...
Serisöst ni som bara klagar och är negativa, varför ens kommentera tråden? you go elin! jag gillar de:) Kollade lite i emys bilddagbok med, as softa juh! och nu är jag i Falun, såg lite av era verk runt om i stan, vackert:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-ess- Det finns flera skäl att komma med negativa kommentarer/klagomål i den här tråden. Dels hade samma användare en likadan tråd uppe om samma sak för bara någon vecka sedan, dels är tråden postad i fel forum, dels är rubriksättningen värdelös och dels är bilderna inte mycket att hurra för. Jag klagar för att jag vill att folk ska hålla en relativt hög nivå på vad de postar, samt posta det rätt.
albin; ja men du är inte moderator eller admin att säga till om de om, det finns faktist folk som jobbar på den här sidan för att allt som skcikas "ska se bra ut" och ha "ett bra innehåll."
Tyckte trådens innehåll va sådär men på hennes pixbox sida fanns det en del pärlor ...
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
-ess- Om det här var någon annan del av samhället skulle du säkert ha rätt, men här på internet är det vi användare som skapar, väljer ut, betygsätter och vidarebefodrar innehållet. Lägger man upp en länk på ett forum kommer man få fler klick om folk i tråden skriver positiva kommentarer om länken, och färre om de skriver negativa. Allra minst antal klick får man väl i och för sig om ingen svarar alls, vilket nog hade varit vettigast i den här tråden, då den saknade mening. Whoas moderatorer har nog att göra, och leker inte kvalitetspoliser utan försöker se till att folk håller sig till reglerna. Det här är förmodligen inget regelbrott (även om tråden borde legat i websidor), utan mer ett exempel på folk som postar ointressanta saker (och dessutom flera gånger). Och då är det upp till användarna på det berörda forumet att förklara att det inte var intressant nog att postas (igen). Blev långt där, men jag hoppas att det framgår vad jag menar.
Poker_face P1 yes =) det ärt. tackar -ess- =) synd att man är i skåne. skulle va nice o ses nån dag.
sa flickan
afflaf haha, varför skulle det bli bann på den bilden? den gjorde ju tråden.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Jag tror att albin behöver en mer stimulerande sysselsättning i livet. Tunnelbaneväktare kanske? Eller rent av besserwisser på heltid. Pensionärerna på gnällbänken kanske har en ledig plats? Mycket fina verk by the way!
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
att sätta upp luigi är väl kanske inte det mest orginella, men det var ju ändå soft att ni fått upp dom där dom satt.
ask Beavis, I get nothing Butt-head
feta som fan!
SKU - SKU - SKULASON!
Fan va coolt! RESPEKT! Mer sånt här.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Jag antar att man ska ta det som ett gott tecken att folk på whoa inte håller med en, men ändå känns det lite konstigt att säga det uppenbara och få alla emot sig.
Tycker du att det är konstigt att majoriteten väljer att uppmuntra och vara positivt inställd till att någon gör någonting lite roligt än att uteslutande bidra med negativa kommentarer har du hängt på whoa för länge.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
Pärlplattor kan vara det roligaste och snyggaste nånsin. Alla kategorier.
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Jag förstår inte, kanske om det finns en förklarning på vad jag ska skratta åt så kanske jag kan uppskatta det mer?
whoopzidoo
Felicia: varför ska du skratta? Vem har sagt nått om skratta?
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
vem fan har sagt nått om att skratta ?
SKU - SKU - SKULASON!
Det är lätt att missuppfatta om man är lite dum i huvet ju. Fresch med pärlplattor men det är andra gången du lägger upp dem här va?
http://www.earforcefm.blogspot.com
Producent
2007-07-11 15:47
fattar inte det speciella med dom där bilderna??
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Vad är de roliga, inte ens värt att lägga upp bilderna. WOW ni har satt pärl-marios på tyska polis fordon.
Ungefär lika lönt som att skriva sånt bullshit empire.
Precis, så varför göra det?
Fråga elin här på whoa, hon har svaret på din fråga.
Det är ju därför vi skriver i tråden, för att hon ska svara.
komma på egna grejer istället för sånt som det finns mallar för på internet, brukar inte det vanligtvis visa prov på en gnutta kreativitet och därefter berömmas på dessa forumen? fula som stryk om jag får säga det själv..
va?
Felici-JAH sa:
"
Jag förstår inte, kanske om det finns en förklarning på vad jag ska skratta åt så kanske jag kan uppskatta det mer?" Nej du ska vara tyst bara. Ontopic är sånna bilder för folk som tycker om att vara tryga och kreativa.
Konsten kallas att vara dryg på internet ett så kallat "Forumtroll."
Hahah orka att folk ska hålla på att joddra om att det är ondöigt osv. kvinnan ville bara lägga upp sina konstverk, låt henne göra det! det ajg inte förstår med whoa är att folk som lägger upp trådar om "vilka droger har du provat" och sånt uppskattas mer än kreativitet. idioter.