I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-07-08 00:33

IÖV

shu,
har letat som fan men jag hittar inget på sidan...

om man är dömd till fängelse i sex mån, ( sitter tre fjärdedelar) dvs 4 o avtjänar dessa med fotbojja,

om man nu blir busted på drog eller utandningstest, då åker man ju in, nägon som vet om man åker in hela straffet? dvs 6 mån eller om man sitter inne tills den preliminära tiden man har fått?....

hoppas ni fattar.. ha D

Jag fiser THC !

2007-07-08 00:45
om du e dömd till 6 månader har du bojja i 4 ...? e du me?

låt oss säga att du e på tredje månaden o har en kvar o så torskar du på alkotestet... då åker du in på anstalt... e du me?

får du då sitta månaden som du hade kvar eller hela straffet oavkortat dvs 6 mån? hoppas det e bättre utfört...?
Jag fiser THC !

2007-07-08 00:47
Om man får 6 månader i fängelse så får man 4 månader med fotboja istället?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-07-08 00:48
Fattar vad du menar, men dock har jag ingen erfarenhet av sånt

2007-07-08 00:49
candide, exakt, men om man avbryter bojjskitet o drar in på anstalt... får man då sitta hela 6 månaderna oavkortat e min fråga... damn kanske skulle startat den här tråden när folk e nyktra =)
Jag fiser THC !

2007-07-08 00:51
Aha. Jag är nykter, men dum.

Det är nog ingen hit att bryta reglerna om du har fotboja. Är dock en laglydig medborgare så jag vet inte vad som gäller.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-07-08 03:10

bull aja nån kanske kan svara imorgon...

Jag fiser THC !

2007-07-08 03:17
Tipset är väl att hålla dig från sånt i de 4 månaderna du har boja. Är det för jobbigt verkligen?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-07-08 14:26
antagligen sitter du väl resterande tid av straffet,
dvs 6månader - bojjtiden..

något annat vore märkligt,
du ska ju inte avtjäna dubbla straff..

men visst, är väl ingen omöjlighet att det inte är så..
men min gissning är 6månader - avtjänat straff + ny påföljd.
cry me a river!
--> thcrew

2007-07-08 19:06
hehe jag tror ingen fattar vad jag menar.....ha D
Jag fiser THC !
Poet

2007-07-08 19:21
kankse för att du skriver som ett kukarsel..
"life's a garden, dig it."

2007-07-08 21:09

dom som vet vad jag snackar kan utan problem tyda min skrift.

dom som inte har en aning som du balhoo kan fortsättsa suga på tummen 

Jag fiser THC !

2007-07-08 21:43
Rest

Du kommer sitta inne resten av Villkorliga tiden från fotbojetiden + så mycket som straffet blir för brottet du har begått.

Alltså, om du får ett straff för 6 månader, som du sa. Men du avtjänar två tredjedelar av straffet på fotboja, och sen åker dit för annat skit efter eller under fotbojetiden, så kommer du bli straffad att sitta inne för resten av tiden av 6 månaderna + det du sen kommer att bli dömd för.

.. om jag förstått din fråga rätt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-09 17:51
beats, ja det tror jag du gjorde.... thanks mayn
Jag fiser THC !