"skittles"
Tjo som rubriken lyder så letar jag efter efter ett godis som heter skittles? Dom flesta känner ju igen dom :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du måste mena
denna ?
Nä men... Finns på "importaffärer", där du hittar andra amerikanska saker.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Skittles är överdrivna, enligt mig.. men somsagt du hittar dom i dom här "importaffärerna" som Kontrast sa:)
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Tillför du något meningsfullt till diskussionen? Jag bara undrar .
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Bor du i Stockholm finns det en affär i Gamla Stan som bara säljer jänkargrejer. Goda som fan är dom, dock är det ju typ en miljon olagliga färgämnen så hela jag blir röd :D
Chrome @ my sko jao!
trodde du var en dyslektiker som var skitless..
No cake for the impurity!
Eh, vart bor du? Kan kopa med mig kilovis, kommer hem den 11e juli till sthlm.. bor i york, england.
JEJE P-1 Nja, fick syn på tråden och kom på att jag har ett undanlagt paket hemma. Kanske inte något att hojta ut på whoa, men inte riktigt något att anmärka på heller.
F.ö. är skittles en av de få sorters godis som är gott på riktigt. Lite tråkigt att det inte säljs i vanliga butiker i Sverige...
de roda e sa sjukt goda att det inte finns
Yeah! Kan inte placera vad det ska föreställa för smak dock.. Vinbär eller körsbär?
Neej inte jordgubb? Dom vinröda?
jahaaa. .. menade de roda maste vara typ .. vinbar eller ngt
hursom så är det dom som är the shizznizz enligt mig så jag antog att det var dom vi pratade om, my fault snart käkat upp denna påsen och när den är slut har jag inga kvar =/ får se till att resa någon annanstans snart
hittade på vikinglines båtar när jag åkte till åland lr finland, lr både och
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
dom vinröda/lila smakar druva
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
ok ok näe ja bor i Piteå :P hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det finns på ica Focus i Gbg om du skulle ha vägarna förbi ;)
okej heh bra att veta :d
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Vilket ica Focus i gbg madmadde?
Vart i Stockholm, då? Grays-affären i gamla stan har flyttat, och efter den flyttade så gick den även i konkurs, så jänkaraffären i Stockholm kan glömmas.
Signatur får rum här
Jag minns att jag langade nåra skittles på färjan till Gotland från Nynäshamn. Om man tycker det är värt så kan man ju alltid betala nåra hundringar för att köpa en skittles. Sen får man ju se Visby nån timme.
okay hehe :D men finns he int nån internet sida där man kan köpa? Eller?
eller så int :(
Det finns//fanns på City Livs i Lund.
whoopzidoo
go pappz!
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
okej men asså palla fara till Lund för att köpa sånt liksom :) haha Glen vill du oså ha en påse? :D
jafan, kan du fixa, så står jag med öppen mun. ;)
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Tkr dom är jävligt överskattade .. inte alls speciellt goa.
hehe :D men lätt Glen;) men asså ska inte Dollarstore ha såna? eller är det bara jag som tänker lite galet..
Men asså gott folk kom igen nu va? liksom de borde väll finnas nån hemsida eller nåt, shit liksom ja bor i Piteå ja pallar ju som inte fara till sthlm eller gbg bara för att köpa det..!
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
Jag har aldrig sett dom på City Livs =/ Fast jag klarar mig ändå, jag har en skittleskälla i Irland som skickar över en påse eller två lite då och då :P
oherregud pratar vi om de där gudomligt goda kemikalieremosorna i rulle? ungefär som svenska sura band fast utan sockret på. glansiga röda remsor? åh... hade en engelsk kompis när jag var liten och vi åt jämnt dem hemma hos henne om de är samma godis vi pratar om? röda och smärtsamt goda?
Femme fatale
fan.. googlat och de var visst inte det jag mena, om någon vet vad jag pratar om så säg
Femme fatale
Hum okej men hu mycke kostar he då åh beställa från Danmark? eller typ va blir 239,00D´KK till exemel?
Forex 239DK blir 289.25SEK.
Amar, det är inga remsor.. det är små små fruktkolor som är gudomligt goda, finns i både sura och vanliga smaker.
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Raze , aha ! fan ,.blev så hype trodde det var ett annat godis. sura låter gott!
Femme fatale
Vikktorius P20 : det som ligger typ vid liseberg, där har dom en liten amerikansk hylla där man kan få sig lite skittles!
det finns ju ett lösviktsgodis som ser likadant ut, smakar dom likadant?
Rehab is for quiters.
Jag ska in till stan och köpa Skittles i mogron. Jag vet var det finns ^^
Signatur får rum här
åffer, gör du så :D själv så sitter då jag åh väntar på att mina 50-60 påsar av Skittles ska komma :P