I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker en spion i Kuala Lumpur

Övrigt - Blandat

2007-07-06 13:45

Söker en spion i Kuala Lumpur

Jag söker någon i Kuala Lumpur som skulle kunna söka upp en man från Burma på en fotmassage kedja i China town i Kuala Lumpur, det skulle tydligen ligga nära ett hostel som hette Red Dragon. Det gäller en kompis som varit borta ett bra tag utan att höra av sig och denna mannen kanske kan ha upplysningar..

Jag räknar kanske inte med att nån ska göra skiten men om någon är i närheten eller känner någon som är så kanske det kan vara värt det bara för att få en fotmassage av en man från Burma.
Svenska myndigheter är såklart helt värdelösa när jag har varit i kontakt med dom, internet är mycket bättre.

Om det nu är nån som känner sig manad kan ni ju skicka mig ett mess och få lite mer info!

2007-07-06 13:54
hur länge har han varit borta?
mhm

2007-07-06 14:30

Det är en hon och har varit borta i 1 månad snart utan ett ljud till någon. Jag brukar sällan bli orolig för någon men detta ett undantagsfall antar jag. Någon som har varit där kanske har träffat henne, Nadja heter hon!

2007-07-06 14:50
Önskar jag kunde hjälpa men jag är ingenstans i närheten av där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-06 14:52
Creepy.. Hoppas du hittar henne..

2007-07-06 15:38
Läskigt. Jag hade gärna hjälpt till, om jag inte suttit hemma i Stockholm.

Lycka till!
Signatur får rum här

2007-07-06 15:41
En månad är ju inte så lång tid. Eller hörde hon av sig med jämna mellanrum innan det? Då kan det ju vara lite mysko. Men annars är hon väl bara på nån ö eller nåt. Chillar och tar det lugnt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-07-06 17:03

får man fråga varför mannen från burma vet något? creepy

* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *

2007-07-06 18:34
jag kan ta på mig uppdraget att åka dit om du sponsrar biljetten ner?;)
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...