I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kriterie nummer 1 för en bra flickvän

Övrigt - Blandat

   

2007-07-03 00:29

kriterie nummer 1 för en bra flickvän

jepp nu kommer sanningen som ni alla har gått och grubblat på fram. vad är viktigaste egenskapen hos en flickvän som man är ute efter ett seriöst förhållande med? Jag har funderat lite och kommit fram till exakt vad det är.

Intresse, hobby, mål, framtidsplaner, kort sagt nån mening med livet. Spelar ingen roll om man delar samma intressen, men en tjej som ska vara värd ens tid ska ha nånting i sitt liv hon brinner för. Oavsett om hon studerar och satsar stenhårt på nån karriär, om hon tränar kampsport, är intresserad av politik, skapar musik, är filmnörd, dansar, vad som helst...

Så jävla många nollor bland damerna där ute i dagens samhälle.. jag lovar, man frågar vad gör du på fritiden så får man svar som t.ex. : "Shoppar, hänger med vänner festar..."

Det betyder i mina öron ungefär "mitt liv är helt meningslöst, jag har ingen anledning att leva egentligen jag vill bara att folk ska tycka jag ser bra ut..."

Diskutera.

ps. hon ska gärna vara icke-rökare också. i annat fall får ni jobba på den biten ds.