I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Efterblivet avslut på min helg!

Övrigt - Blandat

   

2007-07-01 20:44

Efterblivet avslut på min helg!

Denna helg fick ett sånt otrolig jävla efterbliven avslut så jag måste fan rapportera av mig lite till er så att ni kan sitta o skratta åt en stackars människas misär.

Jobbade arslet av mig hela veckan och skulle få besök på torsdagen av mitt ex och hans tre vänner som skulle stanna tills på söndag från umeå. Var tydligen metaltown här i gbg. Vi inledde torsdagen med ett besök på Diamond Dogs. Och som alla över 12 år vet, så är det rätt billigt att dricka sig stupfull på detta ställe. Så vi satte oss där helt enkelt och började hinka jäger och gin. Målet uppnås och jag blir i alla fall dretfull. Minns att jag står och hånar mitt ex för att hans nya flickvän är fulare än mig. ( har dock inte träffat henne, men är övertygad om det ändå. klart hon är fulare än mig.)

På fredagsmorgonen trodde jag att min stund var kommen. Jag , som aldrig blir speciellt bakis.vaknade upp i min lägenhet , fullt påklädd, med öronproppar och i denna jävla bakishetta som blir när det är alldeles för mycket kroppar på alldeles för liten yta och på golvet ligger ett riktigt orginal vid namn RG och snarkar. Denna man ser ungefär ut som han trollet med flätorna i håret i de där sagan om ringen filmerna. Och bredvid ligger då mitt ex som snabbt går ner till stan o träffar sin nuvarande.
Jag går in på toa , kissar och inser att jag nog måste spy om jag ska överleva. Men bestämmer mig istället för att lägga mig ner. tar ett djupt andetag och sen är bakisheten plötsligt helt väck! det var mina 5 brutalaste minuter i mitt liv tror jag.
Går ner på stan med RG för att jag snart ska börja jobba. jag har kostymbyxor och en finare tshirt på mig och bredvid går detta troll, med bar överkropp ( den större storleken) dricker öl och lyssnar på gammal rock på en bandare han har med sig längst avenyn. den synen går nog inte av för hackor den.

På fredagskvällen dyker min man B upp lite sporadiskt med sin vän och jag bjuder även in en tjej från jobbet. B och jag börjar dricka mintttu direkt och den flaskan levde väl i ungefär 30 min sen va den slut. Och jag blev så brutalfull att jag stod och blottade mig för honom när jag inte trodde att de andra såg och det enda jag ville spela var roxette och sweet child o´mine vilket i det verkliga livet inte är enligt mig några höjdare direkt. Men det var det enda som skulle spelas i denna lya denna kväll tydligen. Blev ingen utgång , vi däckade i sängen runt 01.

På lördan bestämmer vi oss för att vi ska försöka att ta oss ut på krogen för en gångs skull, så vi tar det rätt lätt med drickat. vilket vi klarar galant för mina minnesluckor börjar inte uppenbara sig förrän taxin in till stan. Ja, diamond dogs igen då och blir kalasfull. Min man friar även till mig på fullaste allvar, och det är väl klart man ställer upp. Det är ju inte lite stil att fria inne på en av göteborgs dräggigaste krogar. Sen är det ju ett virrvarr som jag inte minns mycket av. Här kommer i alla fall något jag minns: klockan typ kvart i fyra går jag o mannen på separata toaletter och när vi kommer tillbaka till bordet där alla andra satt så är de helt plötsligt försvunna. Vakterna hade så att säga börjat förs

Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan:
vad skulle promoe ha gjort?
Och sen gör jag det. - Stepfucced