I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
jag är feg, så jag kör med samma gamla. uppklippt och snelugg. fast jag trivs som fan i det så jag bara väntar på att det ska bli så långt som ner till tuttisarna sen är jag nöjd.
aah det var iofs sjukt snygg, tycker nästan victoria beckham passar bättre i den. annars tycker jag natachas nya frisyr (den korta) är snygg, men dock inte på hon. men en frisyr som denna funkar alltid: http://www.salongk.se/blog_images/3_536_2006111016252.jpg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
a jag har aldrig fattat hur man länkar, men adressen ser ni ju ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
åh ja..jag är också feg... jag har långt hår nu och har velat ha det i hela mitt liv.. nu vågar jag inte klippa en cm knappt.. det är ju schysst o ha någon frisyr fast vete fan vilken.. om jag skulle få ändra tillbaks till mitt långa när jag ville, skulle jag inte tvekat att klippa och färga det som rihanna, dock är det permanent så det är därför man inte vågar.. =(
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
heter det permanent? kommer inte ihår, menar att det varar iaf och att man inte kan ändra utan man får vänta tills de växer ut
en på mitt jobb hon hade haft skitlångt hår så tröttnade hon en dag och rakade av sig allt. nu har nog någon mm lång hår. det skulle jag ALDRIG göra!
Jag är hyffsat nöjd med det jag har
nu , önskar bara att det var tjockare. Jag får kämpa med tupering och volymspray.
Så här tjockt och ruffsigt är drömmen Förr i tiden hade jag jätte långt hår ooch att klippa det kort var ett mycket klokt beslut.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
klippte mig från höftlångt hår till axelkort i höstas. Första gången i mitt liv som jag har kort hår sådär. bölade en hel helg, men det blev fint ändå.
såhär såg det ut i
vintras .
Nu är det nästan ner till svanken och riktigt uppklippt. Fattas typ 3 cm bara.
så såg det ut
tidigare .
haha det var kul att länka ;)
Nu-tillbaka till träningen!!
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Jag är inte feg . jag älskar att pröva på nytt . Varje gång jag är och klipper mig gör jag ny frisyr har aldrig haft samma
Just det... min drömfrilla är riktigt uppklipt, rejält tjockt, lockigt hår. mitt är inte tjockt :/
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
det är inte alltid så kul att ha tjockt hår..
jag vill ha tjockt hår dock. ;)
Jag hatar tjockt hår fast jag tunnar ut de så är de ändå tjockt :(
mitt hår är ganska tunt, kolla på flätan jag länkade till. jag kanske inte vill ha TJOCKT hår, utan tjockARE :)
haha, det går ju inte att "fluffa upp" tjockt hår. lägger sig på en gång..
Producent
2007-06-29 21:53
sadär! och det är ungefär sa jag har det. fast mer rött (inte fejkrött)
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2007-06-29 21:54
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
fyra det är fint. och klassiskt, man kan göra mycket med den frillan
här ser jag ut i
håret klassiskt och enkelt, men jag gillar det som fan!
Producent
2007-06-29 21:57
eller
sahär fast jag har längre lugg nu :O
är riktigt nöjd faktikst! fast page eller "robinfrillan" verkar vara det hetaste nu. men jag gillar langt "hippieaktigt har"
ronja rövardotter FTW :)
Producent
2007-06-29 21:58
maary :D du har en fin frilla! gillar när det är enkelt och snedlugg!
rihanna är feeett snygg i sin frisyr!
så eller kanske
så. men jag orkar inte bry mig, sist klippte en praktikant mig för en pizza.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
fyra tack! jag har iofs haft kortare hår men det trivs jag icke med!
gillar Mary kate olsens hår. Perfekt blond färg.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
nån som har nån schysst bild på nån som har långt hår men grymt snygg frilla?
just nu har jag en frisyr som jag trivs asbra med...en bob som är askort i nacken, men med lång "lugg". och imorgon ska jag bli blond (har mörkbrunt nu). f.ö. så hade jag Rihannas frisyr för ca 5 år sen...men då var det ingen som tyckte det var snyggt .... :(
We call them winerbrods.
Jag har verkligen håret som de flesta har håret, snelugg i princip.
hääär är det. och
hääär ..
Fast jag är ganska nöjd ändå. Det är uppklippt så man kan rufsa till det riktigt om man vill :)
Sariiiiiiiish
Producent
2007-07-02 02:43
soo vad SÖT du är :D du ser typ ut som en docka!!
Gah! jag vill också ha så! Men har fått för långt för att våga klippa av,.Rädd för att ångra mig tråkigt nog,.
kikk ass
jag har rätt långt hår nu och jag har ganska ofta snebena men har ingen direkt snelugg för varje gång jag klipper snelugg så blir det bara fel. ingen frisör verkar fatta hur jag vill ha luggjäveln utan bara klipper så att det inte är samma längd men fortfarande ingen direkt lugg. hatar det så nu har jag gett upp. skulle vilja behålla längden men ändå ha någon frisyr. någon som har något tips? får dock inte kräva allt för mycket styling på mornarna för det orkar jag inte med. helst skulle jag vilja ha en liknande frisyr som Rihannas nya, fast det ska inte vara fullt så långt som det är på hennes längsta längder på sidan. och så skulle jag vilja bli blond igen :( men jag har alldeles för tjockt hår för att ha korta frisyrer, skulle behöva gå och tunna ur håret varje månad nästan om jag skulle våga klippa kort.
För att inte göra folk besvikna, borde trådar som denna märkas med ett "".Exempel: Tjejer, vad vill ni ha för frisyr?
Signatur får rum här
typ
så här eller
så här o funkar inte länken så va den första på Taylor swift och den andra på Ashley Tisdale...
fuck it
Jag vill ha Victorias Secret-modellhår om någon fattar.
Exakt
så , både färg och frisyrmässigt. Kanske lite ljusare. Eller längst ut till
höger.
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
Giselle-hår <3 värt att dö för nästan. goddamn va snygga dom är.
adriana är vansinnigt jävla snygg ja.. satan
åffer det är bara du som tänker på annat :p
fyra F24 Mäh :$ tack så mycket :)
Sariiiiiiiish
ser ut å va lite Emo-stuk på det där