nudlar
för ett tag sen så var jag hemma hos mitt ex på en ska-vi-kanske-försöka-igen-helg, det hela slutade i katastrof och vi har inte hörts sen dess. det stora problemet är att när jag var hos henne så bjöd hon på de godaste nudlarna jag någonsin ätit, det var snabbnudlar i enportionspaket, och man fick med en liten kryddpåse samt en påse med vitlöksdressing i. jag kan inte sluta tänka på dom, jag MÅSTE veta vad det är för märke! men jag kan ju liksom inte ringa henne och fråga för då blir jag den första som hör av mej och förlorar min stolthet. är det någon som vet? jag är desperat!
jag tar tillbaka allt jag skrev
haha, sjuk kille du är..
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Moderator
2007-06-29 17:22
Skit i stoltheten! Man gör vad man måste när det handlar om nudlar.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Oj, jag antog bara att du var kille för du var hos din tjej som du sa, men ack vad jag kan ha haft fel..
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Fråga tjejen som bjöd på dom himelska nudlarna
haha, surt. men.. har ni ingen gemensam kompis?
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
hahah nudlar is the shit - har käkat nudlar i princip varje dag sen jag var 13-14 :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ärligt fick man med vitlöksdessing? =O Eyyy skicka namnet på nudlarna när du fått svar till mig!
Hey
Fuck stoltheten, det här är inte 1400: talet, annars, testa varenda jävla nudelsort i sverige, då kanske du till och med hittar nåt bättre!
Kan tänkas, men det behöver inte nödvändigtvis vara så
jag kan inte ringa, det går liksom inte i o med att det var jag som blev dissad. så jag bara sitter o väntar på att hon ska ringa så jag kan typ "nejmen heeeeej, dej har inte jag tänkt på varje dag i två månader! du dom dära nudlarna...." någon måste veta! detta är min sista chans, jag har redan testat alla nudelar jag kommit över!
jävlar vilket problem hörru, hur ska du klara dig om du inte får tag i nudlarna ?!
shimmy shimmy yo
Vad är problemet med att ringa om du blev dissad? Tror du hon kommer att ringa till Aftonbladet för att anonymt tipsa om "losern som ringer sitt ex på grund av ett paket nudlar" ?
Kan tänkas, men det behöver inte nödvändigtvis vara så
ring henne.. sitta å tänka sådär som en snorunge,,
låter helt wack med vitlöksdressingen. om du nu inte vågar ringa, be ngn kompis till henne kolla upp nudlarna nästa gång han/hon är där.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
jag skulle hellre leta igenom alla affärer i sverige än att ringa hennenil har du kollat affären som hon brukar handla i ?
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
jag kokar nudlar nu.. ska käka dom med kyckling kryddpåse, liten klick smör och lite ketchup (jag vet det låter äckligt men är sjukt gott)
jag har alltid rätt.
ja eller hur? det blir lixom inte ketchup smaken om man häller på 2 kryddpåsar med =)..du borde testa
jag har alltid rätt.
Ge numret till någon annan då haha. Så kan någon från Whoa ringa, fråga vilka nudlar och posta här!
*snaark*
uuuh DET lät däremot inte gott alls..
jag har alltid rätt.
ok jag får testa det nästa gång då =P
jag har alltid rätt.
nil - Varför kan du helt enkelt inte ringa och bara fråga om nudlarna, säga tack, lägga på och sen inte höra av dig igen? 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Köp Samyang Ramens Spicy Flavour istället, där snackar vi gudomliga nudlar.
spliff macht frei
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION
vi bor inte i samma stad och jag har redan kollat i varenda mataffär här! men hon hade köpt dom i uppsala. SÅ KOM IGEN ALLA NUDEL-ÄLSKANDE UPPSALA BOR!
Jag bara undrar... förhopningarna kanske inte var så stora om hon bjöd på... nudlar.
Rock out with your cock out!
men du kan la bara köpa nudlar + en flaska vitlöksdressing ? sak samma eller?
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Ring för fan. Bättre diss finns ju knappt inte "tjena! du.. jag har tänkt så jävla mycket sen jag var hos dig... vafan var det för nudlar?" sen slänger du bara på luren.
afan var det för nudlar?" sen slänger du bara på luren. Då får han ju ändå inte veta vad det var för nudlar ;)
Rock out with your cock out!
Producent
2007-07-01 22:43
koka nudlarna...stek dom sen i vitlök o häll över buljongen...så har du nudlar med vitlökssmak...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
hahah faan va skumt ja sitter å äter nudlar nuu! lustit..^^
Mikael Söderlund made me..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-07-02 00:16
blir o köpa några påsar nudlar imorgon....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Ring henne inte, inte värt det. Vänta på svar från någon annan. Men så länge har jag ett väldigt nice nudelrecept. Dina favorit kycklingnudlar, med en krossad vitlök och en söndersmulad torkad piri piri. Plus en stor matsked yoghurt antingen sån naturell eller vad de heter? Eller grekisk yoghurt blir sjuukt gott.
Rör inte min prilla !
haha vilken skön diss det hade varit att bara ringa och... "ja, du...det är att jag har tänkt...tänkt jättemycket på nudlarna vi åt, och jag måste bara få veta märket och var man kan köpa dem" när du väl har fått ditt svar från ditt - troligtvis vid detta laget ytterst förvånade - ex, så lägger du bara på luren och traskar lugnt och fridfullt iväg och köper dessa dundernudlar.
We call them winerbrods.