I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför Britney? :'(

Övrigt - Blandat

2007-06-29 15:10
Vad som hände med whoa är det här - INGENTING! Det har varit samma sak rakt igenom hela tiden. Men så länge man sitter i Övrigt - blandat, så lär du få läsa en JÄVLA massa skit.
Och sitter du i Musik - exp. utländsk hiphop, så får du lite mer hiphop än vad du klarar av.

WHOA ÄR SAMMA SAK SOM VAR INNAN! Det är folket som ändrar sig. Och det är en COMMUNITY! På INTERNET! Gratis! Det lockar folk som har tid för att bry sig om SKIT.

Haha, det står 2006, på min sida. Kanske är det så att jag har startat en ny med mitt nya fyndiga namn?
whoopzidoo

2007-06-29 15:14
Felici-JAH
Jadu, jag vet inte om det är ny användare eller inte. För den kör alla användare på alla communitys. Sen om det var fundigt eller inte det vet jag inte.

Och vafan babblar du om hiphop om? Va? Jag kanske inte ens lyssnar på hiphop. Sen om jag lyssnar på hiphop vad fan vet du om vad jag tål och inte? Nej juste, du vet inte ett skvatt.

Jag har tid för att bry mig om skit typ som du? Jag menar jag har inget annat bättre att göra på dagarna än att sitta och haka up mig på sånna som dig. Jag vet det är sorligt men sammtidigt ironiskt när du tar illa upp. Förlåt Felicia.

2007-06-29 15:18
kan ingen banna ReM, JAY-E och Felici-JAH?

Graffare

2007-06-29 16:42
Jag är 25 men mogen för min ålder :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Graffare

2007-06-29 16:51
http://www.amazon.com/Mothers-Gift-Britney-Spears/dp/0440237998

Brittan och hennes mamma skrev ju en sliskbok om hur fantastiskt det är med avhållsamhet och den slags amerikanska dubbelmoral. Detta innan Britney fuckade ur och träffade mr. Whitetrash-deluxe Federline. Han har väl två barn sedan innan också eller hur?

Den boken hade varit skoj att läsa :)

Av det jag så av henne och hennes dokumentär om hur hon träffade Kevin så verkar både hon och hennes familj vara perfekta anhängare av amerikansk dubbelmoral. Jag kan inte låta bli att gotta mig åt att Britney har fuckat ur eftersom att det slår hål på de äckliga kristna värderingar som pumpas ut genom amerikansk TV.

Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2007-06-30 17:38
äh, brittan gick ner sig totalt när d tog slut mellan henne o justin.
hon har alltid haft val,hon kunde gjort bättre val än de "lite sämre"..
men men, vem e jag att döma :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-30 17:57
ah fan... justin, det var tider det.

eller när hon gjorde en camel-toe i hennes röda läderdräckt. det var tider...
 i get more pussy then panty!

2007-06-30 18:13

Jag tycker inte synd om Britney, hon är blåst. Lindsey däremot, hon verkar i alla fall en liten mer sammansatt hjärna bara att hon mår så extremt dåligt och har svårt att ta sig ur sin destruktivitet.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-30 20:31
Clajlo
Du är rättså tight med båda två eller?

2007-06-30 21:19
lindsay har pantade föräldrar, så hon var dömd att misslyckas.

2007-06-30 22:01
EmCi_Emm: Såklart.

2007-06-30 22:05
Prata inte som om du gör det.

2007-06-30 22:31
EmCi_Emm: ta ett glas vin och tagga ner.

2007-07-01 00:12
vadå för mycket press. hon är väl en fjortis jävel som alla andra..
Rakar bort håret pga äckligt mkt uppmärksamhets sökande.. hon e äcklig... (har iofs 40 nakenbilder på henne, från förut)

2007-07-01 01:03
haha, hon ser ju förfan ut som Alfons Åberg med den där frisyren

2007-07-01 01:46
Snucer

Hahaha :D.

2007-07-01 02:39
Det ar alltid synd nar det gar ont for folk. Det ar ocksa synd att det gar daligt for britney och lindsay for faktiskt dom har talang! Nej jag ar inget fan av dom direkt men dom har talang pa det dom gor. Nat som ar samre ar att britney borjade gora film och lindsay borjade gora musik...helt fel....tyvarr ar det inne att gora sa...alltid bast att halla sg till det man gor bra och har talang i. Daremot nan som suger ackel fet pung ar Paris hilton!!! Fyfan vilken talanglos lite hora de ar!! Fy fan for henne. Fel att bara itta av tiden i fangelset..fuck!! Om de vore nagon annan hade den personen aldrig fatt komma ut...jisses...fy fan vad arg jag blir nar jag tanker pa det dar! Na nu ska jag sluta skriva blir bara upprord
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!

2007-07-01 12:16
indiantjejen. hur kan du ens nämna marilyn monroe o britney spears i samma mening.......pfhht
Producent

2007-07-01 12:55
Jag säger som Common "Why do they hype Britney? When they know she can´t sing".
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2007-07-01 14:29
im in love with an alien.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen.
// Dansk_BB