killen med dålig uppväxt
Just because i stand over you don't mean you understand me
chokerande att en stat inte tillåter skateboardåkning? ok...
haha vilka jävla fittsnutar rent utsagt, fyfan asså, som att skjuta nån för att dom missar soptunnan med ett tuggummipapper, jävla tjockisar.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Fy fan-.. Är det kostigt att så många ungdommar hatar polisen, vi får en bild av de utnyttjar sin position som tjänsteman i uniform.. Vilket jävla as.. Varför blir dem gripna, för att dem skatar på en trottoar. Och sen börjar han snacka att dem blir gripna för motstånd vid gripande,okej? Och dem blir gripna från början för? CP polis
fy fan detta var riktigt sjukt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad i hela friden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Allting urartar när ungjävlarna börjar jiddra. Innan dess var det relativt okej, även om förbudet mot skateboardåkning kan tyckas löjligt. Precis som i filmen i granntråden (arresterad man i Malmö) så gör de inblandade felet att inte följa polisens order. Man kan tycka att något är hur fel som helst men att göra motstånd mot polisen är inte rätt sätt att vädra sina åsikter. Det leder bara till en jävligt jobbig situation.
Producent
2007-06-27 16:54
sen så kanske det e just förbjudet i just denna stad i usa att inte åka på trottoaren...i usa har dom juh sina konstiga lagar så det skulle inte förvåna mig att det va förbjudet att åka på ttrottoaren...om så e fallet får juh kille ta sitt staff för vad han har gjort
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Övervåld nevertheless. Hur individerna behandlas borde väl ändå reflektera "brottet" som begåtts?
Look with your own eyes - See with your own mind
på tacky står de ju även att dom bara hade rullat på trotaren så flippar polisen som om någon typ hade rånat eller slagit ner någon
REACT RICOCHET CREW
haha dom trodde bergis dom skulle vara coola o käfta med snuten o ha med det i sin skatefilm... sen fick dom.... så jävla kul... tycker dock att man ska låsa in snuten endå... han gjorde helt klart fel men dom jönsarna skulle jag kurat haha
Jag fiser THC !
PenDragon Nja... brottet ska inte avgöra. Snarare rymningsbenägenhet och huruvida man utgör ett hot mot polismannen.
Haha jag vet vet inte vad det är med den där snuten asså ;O
hehe han verkar rätt dampad...
Jag fiser THC !
Johnny_K_Ståhl Det bör givetvis också vägas in, men jag anser ändå inte att polisens agerande var acceptabelt.
Look with your own eyes - See with your own mind
de flesta poliser verkar helt avskärmade från verkligheten utan kontakt med normala människor utanför jobbet, det finns ingen chans att sådana någonsin kommer börja agera vettigt.
Rätt åt skateboardåkarna så ska dom tas för att dom förstör vårat samhälle med sina rullbrädor
ja alla städer haft kullersten överallt .. . heeh så bull
Jag fiser THC !
Jag har åkt skateboard i Arkansas, och japp, självklart kom polisen förbi ett antal gånger per runda. Skateboardförbuden finns lite överallt, så man få ju passa sig var man åker. Företagen brukar inte gilla att man åker på deras parkeringar etc. Polisen i filmen är ju helt klart överdriven, en tillsägelse hade väl räckt men det är också lite annan attityd där över (till viss del med rätta då man inte vet vem som går och bär på skjutvapen)...
Tarantino , Och nu till den stora frågan.. Varför?
- Sick and tired
shit
http://www.herrbitter.blogg.se/
Nu är det så här alla som säger "Om polisen säger si och så. Då gör man det annars kan det gå illa." Sätt dig själv i positionen du är 13år, åker skateboard på gatan. Precis som hemma i ditt kvarter, inget fel med tänker du. Då kan man väl göra samma sak i stan licksom. Så kommer det en polis och fuckar ur totallt klart man får panik som 13åring när en person gör så aldra helst en polis.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Moderator
2007-06-27 21:16
Synd att ingen tog chansen att klappa till grisen i huvudet med brädan när han satt ner. Hoppas han fick mycket beröm av sina kollegor för att sy in ett gäng 13-åriga skateboard-åkare.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Graffare
2007-06-27 21:34
Det måste hända väldigt lite i den staden om polisen hetsar upp sig så mycket över några skejtboard-åkande tonåringar.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
*skateboard
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Shiet, detta klippet är verkligen överallt, typ 4e stället jag ser det på.
Ok, det är olagligt att åka skateboard på de flesta ställen i usa, och det var väl därför han hoppade av sin cykel och skulle göra sin plikt som polisman. Men att trycka ner en 13-årig pojke på marken och sätta på handklovar, för att ha rullat lite på en träbit om de så fint uttrycker i slutet, är ju befängt.
Sen i slutet när han även går på tjejen och den andre snubben utan anledning och tar strypgrepp på dem, fysiskt våld innan man ens talar med dem.. och sen "you and you and you are arrested too". Någon verkar vara lite maktgalen..
Ok, att man blir tillsagd och så går man snällt därifrån. Men jag har vänner även i spanien som fått böter, av med brädorna och tom fått sitta i häktet typ.. Hoppas det inte kommer till sverige också.
varför hata en hel kår bara för att en är en idiot?
Graffare
2007-06-27 21:55
allmänt känt att snutar är galna..om inte en, så jävligt många fler.
They called me Mr. Glass
helt sinnes, lönt att fullständigt gå loss på ett gäng 13 åringar. oacceptabelt av snuten.
SKU - SKU - SKULASON!