I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

BILJETTPANIK!!!

Övrigt - Blandat

2007-06-18 18:08

BILJETTPANIK!!!

Jag ska flyga med Ryanair till Paris imorn men har inte fått något mail med bekräftelsenummret upptäckte jag idag. J vet inte ens vilket plan jag ska dra med, jag vet att det är osmart gjort så nån sån kommentar behövs inte. Jag får inte tag på Ryanair för de har inte ens någon fucking telefonkö, det tutar bara upptaget. Vafan ska jag göra?!?!?

2007-06-18 18:09
Kolla spam-mappen på din mail (Gmail, Hotmail, Outlook, Yahoo osv.)
Kan hända att brevet har fastnat där.
This is how we do in the XR2

myspace.com/birchstreetproject

2007-06-18 18:10
Eller testa ringa ut till flyget
Holden makes a great deal to australia

2007-06-18 18:28
Jag antar att du vet själv om du ska åka på dagen eller på sena eftermiddagen?

Åker du på dagen, då går din flight kl: 11:55 och på eftermiddagen kl: 18.20 (källa: Ryanair.se)

Vet du trots allt inte vilken dygn på dagen du åker, vilket är konstigt eftersom du själv valde den flighten, då går du för säkerhetsskull i tron om att tag den tidigare flighten.

Du tar med dig ditt EU pass, berättar vad som har hänt och får allting fixat på nolltid! De behöver egentligen bara ditt personnummer/pass nummer. Varken mer eller mindre.

VIKTIGT!
Oavsett vilken tid din flight går så måste du checka in 45 min innan. Du ska helst vara där lite mer än timme innan.

Lycka till nu!
Keep it classic!

2007-06-18 19:20
så var det för mig förut (fick inget mail) och jag skrev bara upp bekräftelsenumret man får när man bokar,  ha så kull i paris cousin