Finns du på Dreamhack?
Yoo! undrar om det e ngt folk härifrån på Dreamhack? jag e det^^
Henkish a.K.a ProNooB.
Nej... Men jag såg några på Willys på Österängen. Räknas det? För det måste varit DH:are som var runt 15-20, smått finniga, slitna kepsar och som köpte flak med cola?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
aa det va DH:are
http://www.herrbitter.blogg.se/
japp det var säkert lanare
Producent
2007-06-16 23:22
kör en runk bulle...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
nördar.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Är det skoj att sitta med en massa killar i en stor lokal o svettas. Där alla tittar på porr haha. Finns det snygga tjejer på sånt DH?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktiga tjejer existerar inte för dessa människor :)
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
aah fan jag är på dh, sitter typ vid entren om du förstår vad jag menar, har svart t-shirt och kort brunt hår, kom förbi o hälsa aight?!
pkn säg vilken plas du sitte rpå ist
http://www.herrbitter.blogg.se/
Jag sitter på D34 plats 30
släng upp lite bilder då! har några gamla vänner som är där nu.
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Dreamhack är det där feta lanet i Jönköping va?
Jag var vid dh idag, fast för andra ändamål. Hatar att alla nördar ska invadera min stad.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
haha okej...kom till rad 19;) där finns jag:P Plats 60!:D
Henkish a.K.a ProNooB.
Är det typ som ett dataläger eller? Man sitter och lirar dataspel hela natten?
De flesta där uppe blir ju helt wacka bara för dom är så övertrötta, flippar för minsta lilla... Åt helvete med DH, jag äger den här stan nigguhz!
kom hit!:D Rad D19 har en vit keps på datorn^^
Henkish a.K.a ProNooB.
Svar på alla frågår www.dreamhack.se
Henkish a.K.a ProNooB.
hahah oj förlåt!:(
Henkish a.K.a ProNooB.
Tack xD
Henkish a.K.a ProNooB.
henkish jag kanske tittar förbi ;P
nice:D kom nu ffs :D
Henkish a.K.a ProNooB.
Var där idag och inhandlade trevligheter med Mvh. Första gången jag var där någonsin trots att jag bott här hela mitt liv.
teN och Mvh så ni är så tuffa att ni hatar nördar som är på DH men ni kan inte hitta nån annan
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
...att köpa knark av?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
*jag försvan upp i röv* haha jointen!
pågår inte massiv fildelning i dessa LAN-sekter? Isf jag skulle behöva lite pdfböcker tack
Tycker att det är mer nördigt att småkidsen ska vara ute och supa pga "att det är tufft". Bättre att dem umgås och spelar datorspel tillsammans nån gång per år över ett LAN, så länge mestadelen av deras övriga tid ej upptas av datorspelande.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Mer Gratis prylar vafan :D
så länge mestadelen av deras övriga tid ej upptas av datorspelande. jag tror inte riktigt du förstått vilka som besöker DH...
hahah wtf...det e MEST Datornördar som jag som kommer...
Henkish a.K.a ProNooB.
Rhetoric P22 , nej. Har jag sagt det? Bara för att du ska spela någon försvarare åt folk på DH så behöver du ju inte hoppa på folk? Han vi köpte av är en kompis som är på DH, eller en nörd som du kallade det. Jag har andra kompisar som är på DH och jag har inget emot dem som sitter där. Han frågade vilka som var på DH och jag sa att jag tittat förbi, så vad är ditt problem med det?
Henkish P15 , som är där, har ju iaf balls att faktiskt erkänna att det är en del nördar där. Men sedan är ju inte alla vad man skulle kalla nördar där.
"Henkish P15 , som är där, har ju iaf balls att faktiskt erkänna att det är en del nördar där" Är väl ingen idé att förneka det direkt eller? För mig är det skitsamma vad det är för folk... Jag är inte världens tuffaste själv. I'm just sayin'!
D33 plats 20 !! Kom och hälsa, vi spelar Tibia här borta :)
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Har nån runkat på Dreamhack i år eller? (Var ärliga nu... Även om ni inte blivit påkomna så kan ni erkänna)
Eccan , det var riktat mot Rhetoric som verkar förneka nördarnas existens helt. Och Chico, Tibia är ett skitspel. Jag fastnade i en källare och kom aldrig upp igen. :(
teN Nu fattar jag inte :/
När förnekade han det?
Sen så uttryckte ju din polare (Mvh) sitt hat mot datornördar, men likt förbannat köper ni knark av dem.
Jag förstår Rhetoric mer här...
haha men okej, alla som vill hälsa kan jue komma till D19 näst länst ut,har en vit keps på datorn å... :p
Henkish a.K.a ProNooB.
Eccan , för det första, är jag Mvh? Måste jag hata dem för det? Jag har ju fan nära vänner som är där. Och sedan köper vi inte av "dem", enbart av en kompis som var där. Det enda jag gjorde var att berätta vi var där, fast för ett annat ändamål och plötsligt ska jag framstå som en datanördshatare som utnyttjar dem för droger pga att Mvh sa något, inte jag. Angående Rhetoric sa han:"så länge mestadelen av deras övriga tid ej upptas av datorspelande. jag tror inte riktigt du förstått vilka som besöker DH..." Men jag kanske bara missuppfattar det. Och för att uttrycka mig en gång till eftersom ni likt förbannat inte fattar; Jag har polare där och jag har inget emot så kallade "datanördar", jag spenderar också en del tid framför datorn. Jag har bara aldrig varit på DH innan trots att jag bor här. Nu blir jag jävligt trött om ni fortfarande inte fattar.
Jag har polare där och jag har inget emot så kallade "datanördar", jag spenderar också en del tid framför datorn. aha... så du är en UTAV DOM! (dramatiska stråkljud)
teN Oj... Att du lade ned så mycket energi på detta :/ Vad missuppfattade du?
Jag tänkte dra på DH förut när jag var i min cs-period. Men blev inget. Verkar vara soft.. Inget jag skulle dra på nu dock.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
japp d47... dom i datorbutiken sa att man kunde åka ner till HÖR O HÄPNA "BYN" o köpa en stereoplugg jag sa wtf.. min hämstad kallar du inte by:O
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Ner med datornördar!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
tankade i 34,25MiB/s jag är glad.
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan