I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon med dykarcertifikat på whoa ? Need Help!

Övrigt - Blandat

   

2007-06-16 15:09

Någon med dykarcertifikat på whoa ? Need Help!

Tja!
Studenten igår. Man var full och glad enda fram till studentmiddagen som började fint med ett par glas vitt vin innan, under och efter efterrätten.
Därefter när varmrätten kom in så fick man i sig ett par glas med rödvin också, vilket ledde till att han blev lite lullig.

Dum som han är, så stoppade han presenten han fick från flickvännen (en ruggigt fin zippotändare) i bröstfickan på skjortan och gick ut ur restaurangen för att göra sina rökande f.d. klasskamrater sällskap.
Olyckligtvis så satt de andra ner vid ån, vilket ledde till att han också var tvungen att sätta sig ner.

Plums sa det och tändaren sågs försvinna ner i vattnets mörker.

Nu till min fråga: Hur fan ska jag få upp tändaren ? Jag har letat på nätet efter en ny, men den modellen finns inte. Någon med dykarutrustning som kan tänka sig att hjälpa mig ? Tror vattnet är runt 5-6 meter djupt. Annars hade jag dykt runt där hela natten för att hitta tändaren.