I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Behöver lite hjälp (skola och tofflor)

Övrigt - Blandat

   

2007-06-15 11:12

Behöver lite hjälp (skola och tofflor)

I'm fucked. Mitt liv är totalt knullat. Man kan väl kort säga att jag ligger "efter".



Behöver lite visdomsord från folk på Whoa som jag vet att ni gärna delar med er av.

1.  (minst viktig)
Jag hatar flip-flops. Dagens sanning! Jag har nu gått ut på stan för att hitta vanliga tofflor (gummi, ni vet som man har på beachen) men har inte hittat några. Vet någon vart det finns? Vilken affär? (stockholm). Jag vill ej ha några stadium tofflor, utan "the real deal".

2. (nu blir det allvar)

Det jag säger nu är 100% sant. Inge bullshit (ni ska veta att min skola var riktigt flummig friskola). Det började med att jag fick IG i idrott i 1an. Detta tog jag igen i 2an genom att gå på idrottsdagar och skriva något papper. Talade då med idrottsläraren (som hade svårt för namn! killen hade flera skolor än våran) som sa att "nu har du ditt G!". "soft!" tänkte jag tills betyget kom. det stod fortfarande ig!. För att snabba fram till problemet. Jag har alltså tjatat på denna lärare i över 2 år på att han ska sätta G på mig men han "glömmer" alltid. Det slutade med att jag gick till min studievägledare och han bad mig skriva ngt papper (idrottsuppsats) så skulle han ordna biffen. (detta var HT 06, samma år jag gick ut då jag endast skulle gå en extra termin). Betyget kom men detsamma stod. Min SYV bad mig återkomma senare under terminen och jag mitt Cp sköt upp det till nu förra veckan. gick till skolan och läraren "skulle kolla upp" och skulle återkomma till mig. han har fortfarande inte återkommit och jag får ej tag på honom i skolan.

Min fråga är nu

HUR fan ska jag göra för att få G i idrott?! (således för "fullt" betyg och högskolebehörighet!)

de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor