I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

klubbar hak och festställen i köpenhamn

Övrigt - Blandat

2007-06-13 23:54

klubbar hak och festställen i köpenhamn

*TILL ADMINS OCH MODS* Jag vet att det finns en sticky men alla dessa är VÄRDELÖSA som jag tidigare hävdat. folk tittar (skriver)  i dem när de behöver hjälp, men inte annars, man får aldrig någon hjälp där.

om forumen svävar över av  frågor om resmål kanske det tyder på att det finns efterfrågan på ett forum om resor- så radera inte mitt inlägg är ni snälla

Nu till saken.. Jag skall åka till köpenhamn i ett par dagar i nästa vecka. jag och min flickvän ska dit å ba chilla å så. vet ni nåra schyssta hak, klubbar och liknande som inte kostar skjortan?

har ni andra tips på matställen, saker att se göra eller besöka så mottages detta gärna.

(alla p13-27 som tänkte skriva åk till christiania/ ev. "mecka feting med fejorna i christiania" (var terminologin rätt?) kan försöka med något orginellare, dock är ett besök dit redan inplanerat)

hit me fellas!

Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2007-06-14 01:20
Vill du äta god caribbian mat ska du gå till House of souls på Vestergade 3.

2007-06-14 01:50
för techno electro house electronica dnb you name it! Culture Boxxx...

Sen Vega, där har de lite goa grejjer.
http://www.earforcefm.blogspot.com

2007-06-14 09:55
rör dig mot nörrebro, när du e vid sankthavens torv så kan du ta dig(nån meter) till böldesvej veg 6 å hänga på en skrokkig pubb som stänger kl 5(folk går kl 7) med massa skumma jävlar i stil med en f.d fransk legionär å en rastalangare vi kallar för Charlie.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-14 11:11
Australian bar på vestergade 10 E nice på torsdagar när de kör 10kr bar.

På helgerna kan man dra till dance in (fortsätt längs vestergade österut tills du kommer till nästa torg och dra vänster på andra gatan). Kostar 150 dkr att komma in och då äre gratis öl och  vin hela natten.  De har en tranceavdelning och en hiphop/rnb.avdelning.

Vega e bara dyrt och enda anledningen till att dra dit är om de har en fet konsert på g.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2007-06-14 11:19
ja klubb rubadub är skiten på Stensgade nånting på söndagar.. sjukt sft reggae klubb i en flummig lite nergången sönderbombad byggnad.. alltid vart grym stämning, skönt folk och snuskigt bra musikm varje gång jag vart där.. även sjukt billig rom och cola, hehe!

fan har sjukt dålig koll på namn och adresser i köpenhamn.. hittar bra när jag är där men kan tyvärr inte hjälpa dig mer här.. enda anledningen jag ens kom ihåg att rubadub hette rubadub var för att karlkadaver skrev det.. hehe"!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-14 11:20
australian e bara massa fjortisar å kickers med lugg

2007-06-14 11:23
Rust i Nörrebro är trevligt, på onsdagar har de MidWeekBrakes med såväl kända som okända hiphopakter på scen...

2007-06-14 11:30
Hörstedt: ah var på rust för sjukt längesen, i mitt minne var det sjukt flashigt men så var jag där igen för ett tag sen och då var det inte så jävla flash, vet du omn det förändrats mycket de senaste typ 7 åren eller är det att jag var så ung och oerfaren som jag fick för mig att det var värsta flashiga stället? blev utsälngd sist iallafll då min polare luktade på olagliga saker inne på toan :( så hann inte se så mycket av haket..

2007-06-15 00:03
är där tors till sön.. ingen som känner till nåt litet soft reggaehak eller liknande?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2007-06-15 10:05
friktion

tror du kan hitta reagge på stället ja skrev om lite längre upp!
e inte 100