I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Äckelpäckel på jobbet..

Övrigt - Blandat

   

2007-06-11 23:05

Äckelpäckel på jobbet..

Alltså, började mitt sommarjobb som vaktmästare på min egen skola idag >.<. Hur som helst, fick jobba med ett par luffare, kände en så han var trevlig och snäll och go och prata med. Sen fanns det en annan pundare som serriöst inte sa ett enda ord, sen så gav jag han en kofot så han skulle bryta ihop ngra skåp. Då sprack ett leende upp i hans ansikte, jag bara tittade lite konstigt och fortsatte med mitt, sen hör jag ett: HELVETE! då hade pundarn som inte sagt ett ord sagt helvete och stått och stoltserat sig med kofoten, alltså typ spottat lite och sagt helvete imellan åt. Sen när jag behövde den sa han inget mer på hela dagen. Sen han som jag jobbar med, vilka jävla äckel, han har ring i höger öra, rätt stor och tjock, skrattar, drar i mina amar och ba: JOOOHN, så typ smmeker han och äcklar sig. Sen när jag gick hem gick han ikapp mig och sa: ska vi hitta på något, jag ba aa visst inte i veckan för jag är upptagen. Behöve ursäkt för 3 veckor till, hjälp mig snälla.

att ha vatten i örat gör en bra i magen..