I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

idioti på fyllan

Övrigt - Blandat

   

2007-06-11 22:49

idioti på fyllan

Nu är det så här att jag som får typ som blackouts som kan vara typ 3 h på natt timmarna och under dom timmarna gör jag tydligen så idiotiska saker som jag aldrig skulle göra nykter.

som tex. en polare skulle köpa cigg i nån livs å när vi är där inne blir ja ju så klart sugen på bärs så får för mig å rakka dom vilket inte är så konstigt men då hade ja gått å plockat ut två 6-pack i händerna å kollar på killen i kassan, hälsar å går rakt ut.

jag rakkar inte längre när jag är nykter eftersom ja känner att det e onödigt när jag faktiskt jobbarå får lön så att jag skulle kunna pröjsa dom där bärsjävlarna men istället tar jag dig å skiter i killen i kassan å ler lite småt. Lite skumt...

sen var det en brud ja var lite intresserad av så vi hookar upp å festar sen dagen efter vaknar ja upp... med hennes polare som jag verkligen inte ville ha i säng å kommer inte ihåg någonting bara att ja träffa upp dom å ville ha hem den andra bruden lixom.


men nu vad har du gjort för dumma/skuma saker på fyllan? å självklart blir mycket av vad polare säger eftersom blakcouts frekommer en hel del.

Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!