I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp :(

Övrigt - Blandat

2007-06-11 14:17

Hjälp :(

Igår när jag vaknade så kliade det det på min högra arm, vid en närmare titt så upptäckte jag nåt form av bett. Under dagen svullnade området runt bettet upp och det blev värre och värre. Idag när jag vaknade var det ännu värre. Nu är svullnaden ungefär 5cm i "bredd" och det går ett ca 5 cm rött streck från själva bettet ut på armen. Dum som jag är så förnyade jag inte min försäkring då den gick ut för några dar sen och jag ska åka tillbaka till Sverige i nästa vecka så det kändes onödigt. Börjar bli nojig att det kanske är nåt allvarligt, men har inte känt nåt konstigt i kroppen förutom att det kliar och är lite ömt runtom själva bettet. Det skulle kosta mig runt 2000 spänn att gå till doktorn och få det uppkollat ordentligt. Det känns så fett ovärt och jag vet verkligen inte om jag har råd eller att gå...

Har ingen kamera så jag kan ta en bild på bettet heller, och jag har googlat på insektsbett men inte hittat nån sida med bra bilder.

Vad ska jag göra? Nån som har nån aning om vad det kan va? Eller åtminstone har en bra hemsida där man kan försöka kolla upp det?

ps. är inte allergisk mot nåt vad jag vet.

Married to the money, fuck the world, that's adultery