Pungkule Problem!
Hej alla på whoa! Nu är det så att när jag är ute och går får jag en stark smärta i min vänstra pungkula. Det gör ont och om jag råkar komma åt den på något vis så ökar smärtan. Jag kände lite av samma i vintras, men då hade jag inget behov att vara ute i snöstormen så jag stördes inte direkt av det. Dock nu dom senaste dagarna har det tvingat hem mig ett antal gånger. Så anledningen till att jag lägger upp den här tråden, Vet någon vad detta kan bero på, Och vet nån kanske vad man kan åtgärda. (Att gå till läkaren kan jag räkna ut själv att det är ett alternativ.)
diska hårdare, kvinna
haha samm sak har hänt mig flera gånger, pungkulan typ svullnar upp och blir lika stor som en pingisboll och gör för jävligt ont, men det går över.
Wearing my Rolex
Min polare hade sånt typ, varje gång tjejerna klängde på han så fick han pungsmärtor som fan, typ kvinnobortstötarn, han kanske är bög O.ô. Iaf. Det kan väl vara så som han? tjejerna klämmer så får ud ont i pungen?
att ha vatten i örat gör en bra i magen..
Nej det här ingen som klämmer i min pung! :D det bara gör ont. Om jag sätter mig ner och vilar brukar det gå över. Men kommer lika lätt när jag är uppe och går. Det känns typ som att det är sprucken, fast då hade det nog varit otroligt mer smärtfullt. Och den är inte lika stor som en pinginsboll!
diska hårdare, kvinna
haha, du kanske har blivit steril, gå till läkarn idag. Surt döe ;)
Jag hade samma problem när jag fick nån på smällen, så steril är jag inte! Dock kan jag lugnt säga efter lite granskning *Hmm* att den verkar vara svullen. Den är iaf större än den andra.
diska hårdare, kvinna
strålar det upp mot magen eller är det bara en diffus smärta i just den ena pungkulan? Klamydia kan göra så att man får ont i pungen pga inflamation och detta kan leda till att du blir steril. Om det skulle stråla upp mot magen kan du ha brosk i ljumsken, då brukar man känna smärta när man går. Detta kan resultera i att det känns som att de är pungkulorna som spökar, men mitt råd är nog att du borde ringa till doktorn.
Det strålar inte upp i midjan. Det bara håller sig nere i själva kulan. Mitti för att vara exakt.
diska hårdare, kvinna
Mjo du borde gå till doktorn, gör det nu på morgonen så är de inga där.
Dags att tömma :S
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Måste man inte boka tid? Jag är häller inte 100% säker på att jag vill stå och visa upp pungen och så kommer det stå nån skäggig kille och säga *hmmmmm* och spana lite.
diska hårdare, kvinna
Dunderblunder jag hade problem med pungen när jag var typ 16-17 och då gick jag till doktorn. Dom ställer lite olika frågor, sen får du dra ner byxorna och så känner dom på båda kulorna för att se så att de inte är några knölar eller liknande på dom. Spelar väl fan ingen roll om du visar bollarna för nån doktor, hellre de än att du går runt med cancer i pungen och dör :)
Det kan vara en bitestikelinflammation som beror på en bakomliggande Klamydiainfektion. Det kan du behandla med antibiotika! Gå och kolla upp det så snabbt som möjligt!
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
Hade samma problem, gick till doktorn å dom klämde lite å tog lite prover. Slutade med att jag fick ligga på sjukhuset för njursten=/
låter ju som klam.. gå till läkaren fan.. har det väl blivit bistestikelinflamation så kan det hända knas grejer som sterilitet..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack för alla svar! När man ska gå till doktorn, i stortsätt har jag aldrig gjort det, behöver man inte ringa till dom och beställa tid eller kan man bara dyka upp?
diska hårdare, kvinna
antar att detta inte hjälper nåt, men jag hörde nån skräckhistoria på en fest i fredags om en snubbe som klämt pungkulan illa, den hade svullnat upp som fan och han var tvungen att amputera. Dina problem verkar ju dock (förhoppningsvis) inte lika allvarliga.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
haha läkaren ser hundratals pungar varje år.
http://www.earforcefm.blogspot.com
Beror av vilken vårdcentral det är dugår till. En del har drop in, andra har bara tidsbeställning, andra har varierat. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
För ungefär 1 månad sedan hände samma sak med mig. Jag hade så ont i ena kulan att jag inte kunde sitta eller ligga. Det enda som hjälpte lite var att stå brett med benen så den inte rörde emot något. Jag drog aldrig och kolla upp det. Drog i mig massa sömnpiller och vakna dagen efter helt normal :)
Mellanöl Hur länge satt det i? var det bare en kväll, eller?
diska hårdare, kvinna
Dunderblunder Det börja när jag efterfesta hos några vänner vid 03-04. Sov inget på hela natten, utan stod upp bredbent. Sen blev det bara värre och värre och vid 18.00 hade jag så jävla ont så jag hade hellre valt att någon skulle knäcka min arm rakt av. Sömnpillerna tog jag vid 22.00 och somna senast 23.00
Okej, jag började känna det när jag var ute i lördags sen i morse när jag var ute och gick. Jag kanske borde ta ett par sömnpiller och sluta gråta på whoa.
diska hårdare, kvinna
Det behöver ju inte vara samma sak som mig. Jag får krampanfall ibland och de jag var med den natten var rätt säkra på att de var det. De vet rätt rätt mycket inom det området. Så jag blev inte så jättenojjig, men hade jag inte vetat hade jag dratt till sjukan direkt. Man blir ju extra nojjig när det gäller sina kulor.
Just fan, när jag pissa gjorde det så jävla ont efteråt. Fick sitta ner med kranen på och efter 30-40 min kunde jag pissa lite.
Förutom att jag får ta i lite innan så är pissningen inget problem för mig.
diska hårdare, kvinna
Hade en polare vars pungkula vred sig, så blodet stoppades vilket resulterade i svullnad och smärta, dom opererade honom. Lycka till
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Jag föreslår att du ringer till din familjeläkare eller vad som helst och pratar med en sjuksköterska som bokar in dig på en tid, lika bra att kolla upp det även fast det kanske inte är någon fara.
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Du får dra ner på teabaggingen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahahahaha, Ja jag får väll ta och göra det ;)
diska hårdare, kvinna
Om det är samma sak som jag hade när jag var typ 12 så har du ett bråck i pungkulan som gör att skiten svullnar upp som fan och gör ont att ens gå, jag gick till läkaren och han undersökte mig så fick jag antibiotika i en vecka. Senare fick jag välja att ha en operation som till 20% chans skulle få bort bråcket, så i did it och jag är osäker på om det hjälpte, men du borde verkligen åka in till läkaren. Akut mottagning eller whatever men då får du vänta sjukt länge också
Follow the dao, right about....NOW!
använd kondom för fan
shimmy shimmy yo
Btw, antibiotikan fixade allt!
Follow the dao, right about....NOW!
SLUTA SÄG LÄSKIGA TERMER!
diska hårdare, kvinna
hjälp, detta påminnde mej om ett ärr jag har över kuken, jag blev opererad när jag var fett liten, jag vet inte vad det var för nått, jag blev rädd nu, jag kanske är steril? vågar jag fråga päronen?:/ förlåt om jag stör tråden.
PAO!
Du stör inte alls, Det är klart du ska fråga! Vafan dom kan inte sterilisera dig i smyg! Annars om du vill pröva har jag en gammal flickvän jag kan presentera dig för :D
diska hårdare, kvinna
Det har hänt mig me, efter ett långt bonk, särskilt på fyllan
Blueballs ffs!!! n00btråd!
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
Håll oss uppdaterade!
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Jag eller killen med ärr på kuken?
diska hårdare, kvinna
Du såklart. Din pungkula är något som berör många av oss!
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Och min pungkula har berört många av er! =D
diska hårdare, kvinna
Nej nej nej, Och många av er har berört min pungkula, det låter mkt roligare!
diska hårdare, kvinna
det låter som bitestikelinflammation enkelt åtgärdat m lite antibiotika men det kräver juh att du tar tag i att gå till läkaren... gör det!!...fick det för några år sen det kan bli värre om du inte gör ngt åt det...jag fick åka in AKUT efter att jag fått fel medicin
i remember when originality was the key!!
Din pungkula är något som berör många av oss! så svullen är den väl inte? ehehehehehehe...
hur gammal är du?
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Kan vara att din kula har snurrat runt sig och stryper då syre och blodtillsförseln och det kan leda till allvarliga saker. Ta kontakt med läkaren direkt.
"if you cant beat them, join them"
hehe...tänk om du får amputera. gick en kille på min skola när jag gick mellanstadiet, han hade bara en kula. han kallades för One-Ball, han kanske gör det än idag för allt jag vet. keep us posted.
Mmm pungkule-twisten är ju typ något man mardrömmer om. Har också en kompis som råkade ut för det som barn, han fick dom operera i pungen. Shiiiit.
Jag är 15 år, 16 i oktober!
diska hårdare, kvinna
Det kan vara så att "snöret" som pungkulan hänger i har snurrat in sig i kulan (låter sjukt men sånt händer). Om det är så så måste du gå till läkaren då det kan leda till sterelitet.