I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Då ska man bli farsa

Övrigt - Blandat

2007-06-11 22:07
grattis.
behåll det bara. du kommer ångra dig som fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-11 22:08
Grattis two_grand. Jag ska bli farsa jag med, i Januari. Känns riktigt cool. Vi kanske kan regga kidsen här och köra whoaplaydates?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-06-11 22:14

"yet another soldier in the fight against communism"
             -Scrubs

Gör nu ungen till en BRA unge, och ingen gatubuse...

2007-06-11 22:27
indiantjejen: jag vill också ha en liten liten beeebis :(

klart du vill, du är gjord för att producera sådana

10-4 over..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-11 22:33
Grattis! Ta hand om det lilla livet.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2007-06-11 23:23
candide P24

Haha ja kanske det, snacka om propps när dom har runt 20 år på nacken på whoa kontot.

Föresten är jag lite rädd för det där med playdates, fan massa morsor och farsor utan polare som raggar på en på mödravårds centralen tydligen.
Rock out with your cock out!

2007-06-11 23:35
Hehe. Jo, 20 år som medlem är rätt coolt. Ska regga kiddot direkt, uppkopplad under förlossningen. Candide Jr.

Hur känns det annars? Fick du precis veta om det här? Jag blev helt stum när min flickvän berättade det för mig. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Mest för att vi inte har ett jättestabilt liv. Hon är från Island, jag från Sverige, vi bor i Barcelona och jag ska precis flytta till USA. Lite komplicerat att få barn då, men jag är glad som fan, ser fram emot det så enormt. Ska bli cool att ha ett litet knott.

Jo, playdates känns lite som parmiddagar.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-06-12 01:18
danet, haha word :D
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2007-06-12 01:20
grattis
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2007-06-12 07:19
candide

Fick reda på det för några dagar sedan men det känns jättebra... fick ju typ tunnelseende när hon sa det men det var ju planerat och hon hade inte fått mensen så kände det väll på sig.
Men sen var det bara andra i ordningen som skulle kommit efter hon slutade med p-piller så är ju lite svajigt då, så visste ändå inte.

Hem till mamma idag och berätta att hon ska bli farmor... gammal kärring nu ju.

2007-06-12 08:37
Jag vågade inte berätta för alla så tidigt, saker och ting kan ju hända och speciellt i början. Jobbigt om massor av folk vet och man ex. får ett missfall...

2007-06-12 08:45
_babyphat

Vi snackade om det där men bättre att ha sina vänner och familj som stöd om det händer än att ingen vet om det.

2007-06-12 08:50
Two_Grand

Jo jag vet, fast jag var ändå nervös hehe..
Fast majoriteten av alla graviditeter slutar ju bra :)

Vilken vecka är din tjej i?

Manager

2007-06-12 08:52
Eftersom du nu är döpt efter Jimi Hendrix (som jag förutsätter är nån av dina föräldrars idol) så borde du döpa barnet efter nån av dina idoler...

Jag föreslår Percy, efter Master P ;P
Redline!

2007-06-12 08:57
26 år är väl en bra ålder att skaffa barn kan jag tänka mig, grattis man.

2007-06-12 09:05
Dr.Octagon

Han kommer nog döpas efter min bror Viktor, och om det blir en tjej får vi improvisera =)

babyphat F23

6'e veckan nu

2007-06-12 09:09
two_grand P26

Det var kul att berätta det för morsan. Hon blev helt tyst i 20 sekunder, trodde att hon avlidit. Hon blev ganska glad dock.

_babyphat F23

Folk brukar väl börja berätta det för alla efter 3 månader? Det är vad jag har hört. Jag har hittills bara berättat det för mina närmsta vänner och familj, och hela whoa nu. Ska berätta det för alla efter första ultraljudet hade jag tänkt.

2007-06-12 09:39
candide

Tror min morsa bara går och väntar, jag är första av hennes som får barn.

Fattar inte hur vi ska få plates med skötbord och skit bara

2007-06-13 15:03
two grand
Vi har vårt skötbord i vår lilla klädkammare, badrummet är för pytte för nåt sådant. Annars har jag läst om folk som byter i köket, bara lägger en skötbädd på bordet eller golvet. Improvisera var det ;)

Det är faktiskt bra att ha tillgång till vatten. Vi har ju inte det så det är lite surt, går åt många tvättservetter :(
Liqorice = Lakris minus u & t

2007-06-13 16:12
Liqorice

Ok har iof ingen klädkammare men hittat ett bord som jag tror får plats i badrummet, får ha smutstvätten någon annanstans bara.

Berättade för morsan att hon ska bli farmor och hon blev iaf jätteglad så känns ju skönt.

2007-06-13 16:14
Stort grattis.
Shooo bree

2007-06-13 19:41
grattis =)