I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Något konstigt hände mig idag...

Övrigt - Blandat

   

2007-06-08 22:28

Något konstigt hände mig idag...

Så jag var på jobbet som vanligt. Vi hade genomgång och vi hade kanske stått och lyssnat i ca 10-15 min när jag helt plötsligt känner mig jätteyr och helt svimfärdig. Allting börjar typ gunga. Jag blir varm och för att få bort yrslen blundar jag en kort sekund. Men när jag öppnar ögonen igen ser jag ingenting. Allt är svart och rösterna är liksom helt dova i bakgrunden. Jag blinkar förtvivlat och men ser fortfarande ingenting, bara konturer och mörka skuggor.

Tänker: Nu e jag blind. Nu e jag blind. Tittar och försöker urskilja personerna som står runt mig men det är omöjligt. Försöker igen i några minuter (kändes det som, men det handla säkert bara sekunder). Bilden/synen förbättras lite. Det blir typ som när man tittat för länge mot solen, men det försvinner inte like snabbt. Till slut, tack o lov, får jag tillräckligt "bra" syn för att kunna gå därifrån (måste ha sett helt packad ut där jag gick). Gick iaf till personal rummet och satt mig ner. Det tog lätt 5 min till innan min syn va normal och värmen ersattes med kyla. Drog hem efter det.

Har ingen anning om varför detta hände. Jag hade ätiti frukost, druckit vatten varken mer eller mindre än vanligt. Jag är inte gravid eller något och jag mådde toppen hela dagen fram till det bara slog om. Blev skitskraj och trodde att jag skulle svimma.
Har någon råkat ut för samma grej eller något liknande? Eller vad tror ni det kan bero på?

Please share

"it's not england you fairy fart, it's the ukay!"

http://starbuck.blogg.se