I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Piercing i läppen..

Övrigt - Blandat

2007-06-07 01:03

Piercing i läppen..

Har funderat lite på det där, och kommit fram till att jag kan passa i det. Men en sak jag oroar mig för är att det ska göra skitont att göra det, då jag inte har något "hål" nån annanstans..

Så hur ont gör det egentligen? Typ, blodprov eller spik genom handen? Något man ska tänka på?

Hoppas någon kunnig på ämnet kan svara!

2007-06-07 01:07
Är ju inget kul att veta sånt innan, det ska ju komma som en överaskning.. POW POW

2007-06-07 01:10
nej det gör inte så himla ont.
även om det gjorde mer ont än jag trodde...

man överlever. men jag har svårt och förstå hur brudar klarar att pierca klittan... har ingen själv men jag kan bara tänka mig!
http://www.kalvinhiphop.com

2007-06-07 01:12
crazy_breaker
Jag tar avstånd från all möjlig smärta, så jo!

Lilli P21
Hur går det till när man gör det?

2007-06-07 01:22
smärta skiljer sig så mycket från person till person. jag har aldrig själv gjort i läppen, dock diverse andra ställen på kroppen, men alla jag vet som piercat läppen berättar olika. se till att gå till en seriös piercare bara, så inte hålet tas dåligtoch du får problem med tänder senare eller infektion osv. själva ingreppet går väldigt fort och du hinner oftast inte märka av det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-07 01:26
Okej! Något ställe ni whoaiter rekomenderar i Stockholm?

2007-06-07 01:27
SaXoR: de tar en nål genom läppen snabbt och applicerar sedan en läkstav som du får ha ett par veckor innan du kan bta till ennen annan eller en ring.
proceduren tar max 5 min. smärta upplever du "intensivt" i 3sekunder. mildare smärtor under någon minut. alltså det är nada... å andra sidan så njuter jag av smärta

2007-06-07 01:28
gå till www.swahilibobs.com på sankt eriksplan. tyckte killen där var jävligt trevlig och proffsig.

2007-06-07 01:29
Lilli P21
Okej! Då är det mer år "blodprovsmärta" än "spika-genom-handen-smärta" då! Det är okej med mig med! Skatear och åker snowboard så har fått en del smällar under mina år ;)

2007-06-07 01:31
Lilli P21
Tackar! Ska kolla upp det där stället. Måste snacka med morsan bara så inte hon får spel, annars blir det av när jag fyller 18 i vinter ^^

2007-06-07 01:37
jag snackade inte med morsan. hon fick spel. men de fick hon när jag tatuerade mig första gången med. men vafan, va ska hon göra... I LIIIKE

2007-06-07 01:46
morsor får alltid spel. det är för att dom bryr sig. det hör till.

jag rekommenderar eaststreet i söder
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-07 01:48
nattkrig P0
Okej! Får kolla upp det stället också

---------
Ang. morsan är hon redan besviken på att jag graffar :P Så vill vara lite snäll mot henne nu sista tiden innan jag blir 18!

2007-06-07 03:44

east-street är också bra.

-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2007-06-07 08:38
Gör du det själv kan du alltid bedöva läppen med is, då gör det mindre ont men det tar längre tid eftersom du måste trycka den igenom köttet tills den kommer igenom. Det gör ont när isbedövningen släpper.

Annars gör det väl lika ont som att bita sig i läppen om du gör det proffesionelt. Så går ryktet.
whoopzidoo

2007-06-07 11:38
Det gör skitont, du ska helst ha tagit lite morfin innan för att lindra den bedrövliga smärtan du snart ska försöka stå ut med.

2007-06-07 11:57
äh. det känns ju knappt sissys ;)

2007-06-07 12:03
Min kompis som är känslig för typ allt har tagit två hål i läppen, klarar hon, klarar du!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2007-06-07 12:16
Haha okej ^^ Tack för svaren!

2007-06-07 12:42
det gör inte alls ont, man får lite adrenalin o så vill man pierca sig mer :D
nothing will ever save me from myself

2007-06-07 13:05

Det gör inte mer ont än att du ramlar och biter dig någolunda hår i läppen ;)

Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2007-06-07 13:31
usch va fult, låt bil!
Upp med tummarna!

2007-06-07 14:05
Så hur ont gör det egentligen? Typ, blodprov eller spik genom handen?

Typ nått där i mellan, som ett blodprov med spik.

Något man ska tänka på?

Ja att inte prata och skratta när du sitter med tången i ansiktet.

Själv har jag en prins albert och av erfarenhet vet jag att beroende på vart du tar den skilljer sig smärta och smärta åt. att pierca sig i ollonet gjorde ont men det var ingenting jämfört med att gå och kissa på morgonen dagen efter.
FREE Ayatolla.

2007-06-07 14:22
Jag har gjort 3 hål i läppen själv, de gör inte ont alls..chilla

2007-06-07 19:41
Är det coolt att skryta om hur många hål man gjort själv utan att det gjort ont? NEJ!! Kommer högst troligt aldrig träffa dig och ändå ha glömt bort dig 5 minuter efter jag skrev det här inlägget. Riktat mot han.. vafan hette han nu igen? vänta jag har det på tungan eller ähh han med inlägget över mitt iallfall.

Men nej det gör mindre ont än man tror..

2007-06-07 20:21
Okej tack för svaren! Är lugnare nu.. Bara att övertala mor min kvar! Vart kan man annars göra det utan förälderns tillåtelse? Och jag tänker inte göra det själv, så det behöver ni inte ens skriva!