I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Olika sätt att jävlas med okända människor

Övrigt - Blandat

   

2007-06-06 18:29

Olika sätt att jävlas med okända människor

Innan jag börjar med dagens lilla lektion är det av yttersta vikt att ni förstår att tråden inte skall fungera som inspiration, karta eller ens bollplank. Den uppmanar heller inte någon att utföra dessa stunts och ser uteslutande med stränga ögon på de individer som trots allt, pysslar med dessa aktiviteter. Se det istället som ett lugnt och stilla biktrum, där alla har chansen att lätta sitt hjärta, få lite välbehövligt skäll och en möjlighet att vara frank för en stund.

Det skall dessutom påpekas att jag innerst inne är en snäll och välmenande människa, men att ibland, bara ibland, får för mig att agera retard. Fråga mig inte efter motiv eller logik, för jag vet tyvärr inte själv vad som ibland driver mig..

Okej, då börjar vi:

Någon frågar efter vägen - Peka åt helt fel håll

Detta är en riktig klassiker, och du som är lite mer garvad och rutinerad, har med största säerhet säkert redan kört denna lilla lek till leda.

Upplägget och tillvägagångssättet är väldigt enkelt och kul. Random person, oftast en turist, ett gäng förvirrade pensionärer eller psykiskt störda transvestiter, frågar dig snällt om närmaste väg till punkt A. Givetvis känner du, i egenskap av van lokalmedborgare till rutten exakt och precist, men av någon anledning lotsar du iväg honom / henne i rakt motsatt riktning. Sjukt meningslöst, men fortfarande givande när du tänker på dina offers framtida förvirring. "Sa inte den snälle herrn att vi skulle ta direkt till vänster efter dödskalle-klippan?? - Eller var det kanske före..."

Ipod-terrorisera din bilgranne

Har vissa likheter med Bluetooth-pjätt som skördat så stor framgång den senaste tiden. För att kunna utföra detta stunt krävs dessutom viss teknisk utrustning samt en automobil.
 
På vägen till jobbet eller det lokala köpcentret händer det att du finner dig inklämd i en så kallad bilkö. Bilisterna brevid, framför och bakom dig brukar vid dessa tillfällen flippa runt på sina bilstreos ihopp om att ratta in en skön, avslappnande eller trevlig radiokanal. Det är nu du skall komma in i bilden. Förberedelserna du i förväg tatt dig an är följande: fyllandet av en ipod, inköpandet av en fm-ipod-utsändare samt träningen på elaka skratt. Spela sedan upp ett i förväg preparerat och editerat SR-program (hur du editerar det är givetvis upp till dig själv. Klippa in konstiga kommentarer, könsord eller predikningar, byta ordningsföljd på inslag eller låtar är dock alla bra alternativ) och börja så gladeligen att streama ut skiten. Förhoppningsvis kommer grannarnas bilar så sakteliga fyllas av din fejk-sändning, och resultatet för din egen del blir pur och oförställd skadeglädje. 

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.