Godaste frukten/bären?
Rubriken talar för sig själv. Vilka frukter/bär tycker ni är godast? Personligen tycker jag mango,jordgubbar,körsbär är fruktansvärt gott! Mangon ska vara mjuk då också! Vad tycker ni är godast?
http://www.herrbitter.blogg.se/
Blåbär och allt som är gjort på blåbär!
Mango och jordgubb de finns inge bättre är helt såld på dom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
classic: vi har samma smak då
Seban: hehe jag såg de .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hallon, jordgubbar, smultron, mango och alla sorters meloner typ.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
jordgubbar, panssions frukt (stavning?) och honungs melon.
Physalis och klarbär... eller körsbär kanske de heter. Svarta körsbär direkt från träden. Söta, saftiga och mogna körsbär... gaaaahh... *dregla*
"Even so, there's no excuse for putting pineapple on pizza."
Producent
2007-06-06 13:53
Mandariner & clementiner...olala
I'm Just A Human
plomon oxå för den delen.
Körsbär, nektariner, blåbär och jordgubbar - åh så gott!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Jordgubbar, hallon, apelsin!
Live Hard, Die Young
Producent
2007-06-06 14:31
vattenmelon.....riktigt härligt o svalka sig med nu när det e varmt ute...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
blåbär, jordgubbar, alla meloner förutom vatten, nästan allt:P Men äpplen är rågott:)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
hallon, melon, körsbär, och sol varma smultron!
hallon är sjukt nice.. samma sak med galiamelon, mango och
lychee
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
kangelbär
blir man ful av att tro på gud, eller tror man på gud för att man är ful /socker conny
allt som är vattnigt är generellt jävligt gott.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Vindruvor, mango, äpplen, hallon, blåbär, apelsin- clementin, cocosnöt.
whoopzidoo
smultron, jordgubbar, vattenmelon, ananas
vattenmelon, hur kan man glömma det.
whoopzidoo
smultron också
Mango. Körsbär är också överpuligt, men jag pga av allergi kan jag inte pula det! :(
At the gates of Eternity...
Jordgubbar, plommon, apelsiner, klementiner, mango, körsbär, vattenmelon och nektariner i all ära. Men går något upp emot ett riktigt gott Granny Smith-äpple?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
vattenmelon, jordgubbar, äpple o päron. o mango!
Just det, vad heter dem där... inte aprikoser, och inte persikor heller, utan de andra som är "ohåriga", smakar fucking underbart.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Candide : Nektariner!!! :D Jag kopplar aldrig det namnet till den frukten. Nektariner förknippar jag med mandariner, clementiner osv
Nektariner, kan aldrig komma ihåg namnet, så när mamma frågar om jag vill ha någon frukt så blir det alltid persikor.. Likt, men inte samma..
whoopzidoo
Är osäker. Men smultron har en mystisk magisk smak. Sjukt underskattade.
ett bra päron är fan svårslaget. annars, passionsfrukt och mango. och granatäpple!
Rehab is for quiters.
Pepper Jack : Snarare tvärtom, smultron (här i Sverige i alla fall) är sjukt överskattat. Fattar tji hypen med det här lilla skitbäret som knappt småfåglar blir mätta på!
Brukar stocka upp med sharon (persimmon/khaki), kumquats och physalis. Klart man är miljöbov, liksom.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
Vattenmelon och ananas.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
krusbär, hallon, smultron, jordgubbar
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
rönnbär... d e så jävla gott... bara att plocka från bären o bara mumsa...mmm
BC99 P24 haha, det känns väl ändå inte som att meningen med att man äter frukt och bär är för att man ska bli mätt ?
Jordgubbar, hallon, smultron, blåbär och mango. Frukt är underskattat, sjukt mums.
De få gånger jag tvingar i mig en frukt så är det antingen kiwi, ananas eller en juice som faller mig minst äcklig i smaken.
Pepper Jack : Det är ju inte godis hehe, så som ett snack ska det ändå anses. Men jag håller fast vid det att smultron är överskattat
Vattenmelon, banan, jordgubbar, hallon...
Frukt är underskattat, sjukt mums. håller med! alla snackar om chips,godis osv va fan det finns frukt!! Hellre en mjuk safftig mango än ett kilo godis fan!
BC99 P24 Vissa ser nog det som godis.. naturgodis :P Men okej, jag accepterar din åsikt haha. Jag tycker det e sjukt gott, och underskattat :P
vattenmelon när den är så där perfekt elller citron
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Konstigt att ingen har sagt hjortron! Det måste vara världens godaste bär. Sen kommer banan. Och godaste frukten är nog mango. Nej nu vart jag sugen, måste gå ner och köpa på någon affär.
Producent
2007-06-08 15:42
övermogna navelapelsiner, clementiner, MEN dom får inte vara för små, och så ska skalet vara typ som kuben i hellraiser. äpplen, men inte gröna och inte stenhårda och sura. jordgubbar, men bara riktigt söta. stora saftiga mörka biggaråer/körsbär, söta plommon. stora päron. alla slags björnbär, hallon och sådana bär är så jävla goda med glass! krusbär, vinbär och rabarber är också chysst om man gör nått med dom.. ja, typ allt som alla andra har skrivit! men jag diggar INTE banan och mango, och alla sådana specialfrukter som svennarna köper för att vara lite alternativa (physalis är ett undantag) felici-jah, du är medveten om att kokosnöt är en nöt och inte en frukt va?
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2007-06-08 15:43
just ja. melon också! fast det har jag tröttnat lite på, på senare dar. men förr så började jag darra när jag kände lukten av honungsmelon :I~~
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."