tillbaka skattecash?
Hej. Några polare har redan fått sina skattecash, men mina pengar har inte hoppat in på kontot.. Någon mer som har fått, och finns det någon mer som inte fått pengarna.??? Lackar.. stundentfest på fredag, och sur som fan...
Producent
2007-06-06 12:22
har ej fått....veckan e inte slut än...=) jag måste ha dom denna vecka eller nästa
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
jag också. ska fan få nästan 5 lakan...
Producent
2007-06-06 12:23
jag får oxå 5 lakan....=)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
nice med extra cash.. hoppas cashen kommer snart.. aja får hålla tummarna...
Producent
2007-06-06 12:25
mmm..
Jag fick 8 500 i går :D
Jag är trött på ert smussel och snusk. Det enda ni tänker på är fruntimmer, makt och pengar. Fy fan. Jag ska bort från er allihop och den här jävla båten. Och det redan i Åbo.
Jag fick mina igår wehooo 500kr...
nämen fy fan karln!! gå och klipp dig
jag fick 5 idag..
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
fick idag, 5 papp o lite till ; )
Hur deklarerade ni som fick idag och igår?
när får man pengarna om man inte deklarerade genom internet el. sms?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Morsan fick runt 3000 iaf
Producent
2007-06-06 17:30
loria.....augusti
Om man inte deklarerat via internet eller sms får man dem i augusti. Vi som har deklarerat smidigt och enkelt har redan fått flera fina lakan att spendera :)
I might be wrong... but you're just plain stupid!
augusti! crap!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Oj oj vill hem nu ifrån jobbet och kolla kontot ;) Får fan 8650kr tillbaka Lide Nice
skulle fått över 5500:- tillbaka men neeeej fick typ 3100:s någon som varit med om liknande? :O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
olik P21 : Du har säkert läst fel på din deklaration. Annars får du kontakta skatteverket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gottegrisar
work some magic
hur kan folk fått idag.. det är ju röd dag.... betalas det ut även på röda dagar??
Sicken skit, bara för att jag omplacerat vidriga aktier och bullshit så får jag inte förens senare. Jag behöver pengar, kräk!
jag fick 1000riksdaler mindre än jag skulle få tillbaka!
jag fick igår! :D
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
jag fick mina 4500kr igår, så nu är sommaren räddad!
nepp
deklarera via nätet
Ilko Kan du leva på dm hela sommaren? :O
om man deklarerade 2 dagar för sent.. men via sms... hur fan blir det då?
www.soundcloud.com/lirzproductions
då får du väll vänta
Jag hade fått dom nu klockan 00.00 YEEES
hahaah visst blir man glad :)
sjukt jävla glad =)
en annan fick betala 2500...
javisst fick mina 3k igår
Har alla fått tillbaka utom jag? Jag måste fan betala 9 lax...ganska tråkigt
If I'm hard to find, take two puffs and pass!
såg att jag fått 1600.
5papp första dagen dom börja skicka ut..
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
Dom ska betalas ut till alla som deklarerat på internet eller via sms innan den 8/6. Jag fick 2200 igår :)
fick också mina dollares igår
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Min polare dunkade in 25000+ ^^
4500 tack tack för att jag skattat så duktigt. Nu slipper jag oroa mej i minst 3 veckor till hur jag ska ha råd att bo.... :D
/Este G -In Yo Area
22 009 svenska riksdaler förgyllde mitt konto...
just nu ångrar jag att jag inte deklarerade på internet,sms. har verkligen inte ett öre kvar.. men men i augusti trillar det in 7 k iaf..
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
kuksugarollon...... Är "anställd" av doublenet.se och de idioterna har skickat nya kontrolluppgifter pga att dem gav felaktiga kontrolluppgifter till skatteverket.. mina fittungecash kommer i augusti.. pooooppph!!!!!!!
5200:- kom in för ett par dagar sen, dom bränns snabbt på en resa
ask Beavis, I get nothing Butt-head
har fått mina 7.500 =) passar perfekt nu när man ska köpa hus =)
vafan.. skit i de du!
Har inte fåt mina cash jao.. men jag klarar mej..
Fick dom för några dagar sen, fick dock bara 1.3
Graffare
2007-06-09 12:45
min farsa omnämndes i lokaltidningen, han är den fjärde personen som fick tillbaka mest i södertälje
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
jag fick mina förra veckan typ
Jäh. Jag fick 6300 kr i onsdags.
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com